Ser du inte bilden? Eller känner du inte igen honom?Vem? Fattar inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser du inte bilden? Eller känner du inte igen honom?Vem? Fattar inte.
Känner inte igen.Ser du inte bilden? Eller känner du inte igen honom?
Jan JohansenKänner inte igen.
Ångtvätt!Har hållit på att röja här hemma sen i söndags. Börjar se slutet. Gick till Myrorna och lämnade in ytterligare en säck. Fyndade även två galna 80-talsblusar men ändå.
Börjar bli ordning på mina hyllor nu (ja detta är EN hylla haha )
BTW någon som har tips på hur man bäst tvättar en soffa (om man inte kan ta av och tvätta klädseln)? Ge mig tips!
Ångtvätt!
Bra men farligt beroende på materialet men verkar ju inte som @tornblomma är så rädd om den såg jag nuÅngtvätt!
Det går att göra själv om man har en ångmaskin men de är oftast inte så dyra och bra till mycket. Jag brukar dammsuga och ånga madrassen när jag byter lakan tex.Vaddå kan man göra det hemma eller ska man anlita ngn firma?
Tänkte kasta soffan men den går inte in i hissen efter att den byggdes om Så så länge jag inte vill yxa sönder soffan och kasta ut den i bitar från fönstret (yes tanken har slagit mig ) så måste jag nog lösa det "på plats" så att säga
Tvärtom, ponnyhingsten ska lånas ut för att tävla och sen säljas
Mycket dåligt, de gör allt för att göra det till mitt fel.
Ser du inte bilden? Eller känner du inte igen honom?
@hastflicka - Melodifestivalen -95 med Se på mig
Den här känns inte så kändisig längre för ossEnda gången jag blivit strastruck på riktigt av en "kändis" var när jag hamnade i samma hiss som Leif GW Persson
Fattar inte kändisintresset. Ibland om man är ute med ngn offentlig person ser man att folk tar kort i "smyg" liksom. Typ håller fram telefonen men låtsas smsa när de tar kort. Känns lite över gränsen om man tex sitter på en restaurang. Även om personen är "offentlig" så har hen också ett privatliv.
Och nu ska jag stada