Är mkt svårstucken. Idag fick de sticka 2 gånger för att få blod...
Två gånger känns ganska uthärdligt ändå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är mkt svårstucken. Idag fick de sticka 2 gånger för att få blod...
Jag brukar också förvarna,blir dom minsta lilla tveksamma så blir det inget,så ingen press alls Eller om dom börjar förklara att det är ju bara ett litet stickFy, jag är hellre svårstucken än spruträdd. Så du får mina sympatier. Jag brukar förvarna den som ska sticka mig med att det brukar vara svårt, men understryka att jag inte alls är spruträdd så att de ska bli mindre obekväma i situationen.
Ja. Har varit med om värre. Typ 7 gg...Två gånger känns ganska uthärdligt ändå
Ahhhh! Då hade jag hellre dött.Mig går det bara att ta på ovansidan ena handen eller direkt i handleden
Som tur är så är jag ganska obrydd när det kommer till nålar, det är alltid något!
Samma här. På ovansida är det bäst. Men att få "stickarna" att fatta det, är svårtMig går det bara att ta på ovansidan ena handen eller direkt i handleden
När jag var inlagd på Ulleråker såJa. Har varit med om värre. Typ 7 gg...
Mig går det bara att ta på ovansidan ena handen eller direkt i handleden
Kanske bara är chockad?Det sitter en mus på vägen som ser döende ut. Borde man hjälpa den på traven? Hur gör man?
Eventuellt. En stund senare kom en till mus springande över vägen. Den var helt vimsig och ramlade omkull så man såg den ljusa magen. Men den tog sig vidare ända till vägkanten där den också stannade. Jag gick därifrån.Kanske bara är chockad?