En ett år gammal bil ska bara funka.
Min är 12 år. Den ska helst också bara funka.
Vi sålde en 16 år gammal bil ifjol till en tjej som skulle bila i Europa. Den funkade fint trots sina 34 000 mil. Kanske skulle behållit den istället...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En ett år gammal bil ska bara funka.
Min är 12 år. Den ska helst också bara funka.
Sitter och väntar på att dom smyger på ett stånd . Börja bli kallt
Min förra bil var en 96a. Den funkade jämt. Tyvärr började rosten bli ett problem och jag hade själv ingen möjlighet att laga, samtidigt som jag behövde en större bil för att kunna dra med och lasta saker i. Så jag fick göra mig av med pärla. Det var en riktigt bra bil.Vi sålde en 16 år gammal bil ifjol till en tjej som skulle bila i Europa. Den funkade fint trots sina 34 000 mil. Kanske skulle behållit den istället...
Kom hem med antibiotika och cociliana och ett sjukintyg
Var ju inte planerat
Men är nog hemma imorgon och testar att jobba på onsdag
Så gör min bil hela tiden, men de slocknar när jag startat om ett par gångerDet där påminner mig om att jag också behöver ringa verkstan. Bilen spottar ut felmeddelanden lite hip som happ och sedan försvinner de av sig själva.
Du kanske ska kolla med @LadyCovergirl vilka ställen som går att natta på om det krisar ihop sig?
Min förra bil var en 96a. Den funkade jämt. Tyvärr började rosten bli ett problem och jag hade själv ingen möjlighet att laga, samtidigt som jag behövde en större bil för att kunna dra med och lasta saker i. Så jag fick göra mig av med pärla. Det var en riktigt bra bil.
PM gärna receptetVisst är dom fantastiska?!
Det ligger här: https://idakck.wordpress.com/2012/03/27/himmelska-tekakor/PM gärna receptet
Men varför jobba när du är sjuk och riskera att smitta andra??Kom hem med antibiotika och cociliana och ett sjukintyg
Var ju inte planerat
Men är nog hemma imorgon och testar att jobba på onsdag