Äsch, barnet ligger ju inte under iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, barnet ligger ju inte under iaf
Framme i tid. Trots att parkeringsbolaget gjorde sitt bästa för att sabba allting. Jävla appjävel som behövde laddas ner, och fyllas på med minst 50 kr för att kunna betala 7 kr parkering. Och så ösregn samtidigt, det gick inte att gå in och fixa det heller eftersom en kod ute på parkeringen skulle scannas efter nedladdning och påfyllning av pengar.
Framme i tid. Trots att parkeringsbolaget gjorde sitt bästa för att sabba allting. Jävla appjävel som behövde laddas ner, och fyllas på med minst 50 kr för att kunna betala 7 kr parkering. Och så ösregn samtidigt, det gick inte att gå in och fixa det heller eftersom en kod ute på parkeringen skulle scannas efter nedladdning och påfyllning av pengar.
Hade kunnat stå där ute hur lugnt som helst. Skulle vara här kl 15.00. Har fortfarande inte fått komma in . Tycker att sånt är vansinnigt stressandeKrångligt system!
Stämmer braQ park appen?
Jag önskar att jag hade lite av den effektivitet som @LadyCovergirl och @Gnist har
Tyvärr är ju mina dagar oftast rätt lata Trots jag har mycket att göra så är jag segstartad, även om jag ibland får ett ryck och blir lite effektivMan kan ju inte vara effektiv och energisk alltid, så jag kan trösta dig med att i af jag har dagar när jag väljer att göra absolut ingenting och istället väljer att bara slöa, njut av lugnet och ladda batterierna
Jag orkar inte!
Fikasamtalet handlade om Big Brother, Temptation nånting och Paradise Hotel. Jag är noll NOLL intresserad av Sånt. De kom in i diskussioner vad som hänt i resp avsnitt. Då gick jag till mitt rum. Kände att jag inte hade det minsta att bidra med.
Att den tog lite tid på sig att komma fram kan jag köpa om det var PostNord som hade hand om det.På väg hem igen. Enligt henne så har jag min tid först imorgon (men det står idag på kallelsen). Och hon påstår att den skickades den 29de (när jag sa att den kom i fredags), men det är helt omöjligt när remissen gick iväg från vc i början av förra veckan.
Så. Jävla. Less.