Vad pysslar vi med, del LXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Framme i tid. Trots att parkeringsbolaget gjorde sitt bästa för att sabba allting. Jävla appjävel som behövde laddas ner, och fyllas på med minst 50 kr för att kunna betala 7 kr parkering. Och så ösregn samtidigt, det gick inte att gå in och fixa det heller eftersom en kod ute på parkeringen skulle scannas efter nedladdning och påfyllning av pengar.

Framme i tid. Trots att parkeringsbolaget gjorde sitt bästa för att sabba allting. Jävla appjävel som behövde laddas ner, och fyllas på med minst 50 kr för att kunna betala 7 kr parkering. Och så ösregn samtidigt, det gick inte att gå in och fixa det heller eftersom en kod ute på parkeringen skulle scannas efter nedladdning och påfyllning av pengar.

Krångligt system! :eek:

Q park appen?

Jag önskar att jag hade lite av den effektivitet som @LadyCovergirl och @Gnist har :meh:
Min plan var: Hem, ner med tvätt, sy, ner å byta tvätt, gå till affären och köpa mjöl, hem å sätta igång deg till tekakor, ner i tvättstugan, sy, göra tekakor, ner i tvättstugan, träna, ner i tvättstugan...
Än har jag kommit till ner i tvättstugan, sätta mig i soffan :cautious:

Man kan ju inte vara effektiv och energisk alltid, så jag kan trösta dig med att i af jag har dagar när jag väljer att göra absolut ingenting och istället väljer att bara slöa, njut av lugnet och ladda batterierna :)
Tyvärr är ju mina dagar oftast rätt lata :rofl: :cautious: Trots jag har mycket att göra så är jag segstartad, även om jag ibland får ett ryck och blir lite effektiv :rofl:

Jag orkar inte!

Fikasamtalet handlade om Big Brother, Temptation nånting och Paradise Hotel. Jag är noll NOLL intresserad av Sånt. De kom in i diskussioner vad som hänt i resp avsnitt. Då gick jag till mitt rum. Kände att jag inte hade det minsta att bidra med.

På väg hem igen. Enligt henne så har jag min tid först imorgon (men det står idag på kallelsen). Och hon påstår att den skickades den 29de (när jag sa att den kom i fredags), men det är helt omöjligt när remissen gick iväg från vc i början av förra veckan.
Så. Jävla. Less.

Jag orkar inte!

Fikasamtalet handlade om Big Brother, Temptation nånting och Paradise Hotel. Jag är noll NOLL intresserad av Sånt. De kom in i diskussioner vad som hänt i resp avsnitt. Då gick jag till mitt rum. Kände att jag inte hade det minsta att bidra med.

Kaos, vilka snackade om detta? Sorry har inte hunnit läsa ikapp tråden

Har inte bott under en sten sista dagarna, har bara inte varit så online :p
Har varit på Alice Babs-konsert på ålderdomshemmet, hängt lite på Riche som vanligt.. ätit stora mängder kantareller... shoppat med stylistgrannen...

Idag sov jag till 11.30 :p gick till frissant och renoverade mig (yeeees jag har sikt framåt igen :D ) därefter gick jag till posten för att hämta ut paket. Jag behöver bara komma in så ropar snubben "fyra paket idag då!" :rofl:
Nu har jag precis tryckt i mig en mycket angenäm lunch!

22280525_351445665304544_1461670962461147136_n.jpg

På väg hem igen. Enligt henne så har jag min tid först imorgon (men det står idag på kallelsen). Och hon påstår att den skickades den 29de (när jag sa att den kom i fredags), men det är helt omöjligt när remissen gick iväg från vc i början av förra veckan.
Så. Jävla. Less.
Att den tog lite tid på sig att komma fram kan jag köpa om det var PostNord som hade hand om det.
Men att kallelsen och hennes uppgift inte stämmer överens är lite svårare.
Förstår att du blir less, förbannat onödigt med massa tjafsigt strul.
Ta med kallelsen imorgon vet jag och åberopa försenad bokad tid = gratis besök? (brukar inte gränsen vara 20-30 minuter är väl typ mest butiker som kör öppet köp 30 dagar??)
/elak hallonsaft.

Jag har hämtat ut förra årets julklapp från jobbet idag, inte orkat öppna den ännu bara.
Knappast så stor överraskning eftersom jag valde själv. :p
Det som blir mest spännande är att se hur stor den är valde ju en sån resväska på hjul, heter det trolleyväska?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
662
Senast: Whoever
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 600
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
713
Senast: miumiu
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 026
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.