Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Badat med barnen ett par timmar! :heart Nu ska vi försöka få till lite kvällsmat på röken, en miss var att vi helt hade glömt bort att vi hade tagit med den bra riktiga varmröken till sommarstugan så det får bli på elröken :cautious: Inte riktigt lika gott men det duger, aborre och så hittade vi gösfiléer i frysen som vi också tänkte röka.

Har ar det morgon och jag samlar mig for att gora mig i ordning att ta Miss Mandy till veterinaren. Hon har en bold pa/i magen och tappar vikt. Vetten ska bara kolla igenom henne.
Min tjej och standiga vapendragare. :heart Jag har ont i magen och vill verkligen inte aka ... jag vet redan vad han kommer att saga :cry:

Har ar det morgon och jag samlar mig for att gora mig i ordning att ta Miss Mandy till veterinaren. Hon har en bold pa/i magen och tappar vikt. Vetten ska bara kolla igenom henne.
Min tjej och standiga vapendragare. :heart Jag har ont i magen och vill verkligen inte aka ... jag vet redan vad han kommer att saga :cry:
:heart

:(:heart

Packar ihop kontoret för nu. Dags för hästträningar!
Helt snurrig i huvudet. Det tar enormt mycket mer på en med sysslor man inte är van vid än vanligt jobb sas.. Skönt med litet break på så sätt.

:heart :heart

:heart :heart :cry:

Usch vad tråkigt jag har!
Tänkte ta en promenad men vart ska man gå, ett varv runt burger king? Suck.. nåja det är bättre än inget antar jag.

Sista uppdateringen :grin: magen mår mycket bättre, liiiite men ofta var uppenbarligen melodin. Undrar varför inte 1177 kunde sagt det till mig. Fortfarande helt urlakad men skönt. :up: Har också hjälpt till att hålla blodsockret i schack. Otroligt trött på överkokta morötter och ris efter en och en halv dag.

Låst in mig i sovrummet för att kunna vädra med balkongdörren öppen. Nikita är ursinnig, försöker gräva sig in och skriker som bara en arg burma kan göra :meh:

Sista uppdateringen :grin: magen mår mycket bättre, liiiite men ofta var uppenbarligen melodin. Undrar varför inte 1177 kunde sagt det till mig. Fortfarande helt urlakad men skönt. :up: Har också hjälpt till att hålla blodsockret i schack. Otroligt trött på överkokta morötter och ris efter en och en halv dag.

Låst in mig i sovrummet för att kunna vädra med balkongdörren öppen. Nikita är ursinnig, försöker gräva sig in och skriker som bara en arg burma kan göra :meh:

Sötkisse :love: :p :D

Skönt att du mår bättre :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
905
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 197
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 43 44 45
Svar
889
· Visningar
34 348
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 240
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Akvarietråden V
  • Alternativ till försäkring