Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit inne hos läkaren idag, gick därifrån med besked om en förhöjd sänka, en cysta som kanske är inflammerad och att jag ska komma in direkt om det blir feber. Nu kryper temperaturen stadigt uppåt och ligger precis under 38 (och då är jag ändå en lågtempare normalt sett) :down:. Mår som ett skräp, och givetvis med kass timing eftersom sambon åkte utomlands inatt och är borta några dagar :(.

Sitter i stallet och tittar på labben som springer runt runt på gräset och leker hejvilt med sin nalle, alltid lika glad och full av energi :love:
Har rensat ogräs och fixat hagen åt hästen. Hon verkar nöjd, jag är nöjd :)
Trött som få och ska åka hem så snart tvätten är klar. Ska försöka mig på en tidig natt :angel:

Varit inne hos läkaren idag, gick därifrån med besked om en förhöjd sänka, en cysta som kanske är inflammerad och att jag ska komma in direkt om det blir feber. Nu kryper temperaturen stadigt uppåt och ligger precis under 38 (och då är jag ändå en lågtempare normalt sett) :down:. Mår som ett skräp, och givetvis med kass timing eftersom sambon åkte utomlands inatt och är borta några dagar :(.
:heart Hör av dig om du behöver hjälp, jag bor inte så långt bort och hittar som en gud på sjukhuset numera. :D

Du, det är nog dags att åka in :heart Och snälla, be om och ta emot hjälp om det behövs. Vi finns här :)

:heart Hör av dig om du behöver hjälp, jag bor inte så långt bort och hittar som en gud på sjukhuset numera. :D
Du anar inte hur skönt det är att läsa dom orden. Känner ju typ ingen här, så om det skulle bli mycket värre och kräva inläggning (det hoppas jag innerligt att det inte gör) så vore det i alla fall skönt att veta att det finns någon man kan kontakta som kan komma förbi om så bara för att lämna en tidning :heart

Du, det är nog dags att åka in :heart Och snälla, be om och ta emot hjälp om det behövs. Vi finns här :)
Tänkte ringa direkt när dom öppnar imorgon, mottagningen jag varit på har bara öppet dagtid och jag känner mig inte i skick att sitta på akuten i några timmar för att kollas igenom ytterligare en gång av ett team dom måste ringa in. Blir det mycket värre symptom eller om temperaturen fortsätter att gå uppåt så blir det dock samtal till 1177, så får dom förvarna akuten om dom tycker att jag ska åka.

Tänkte ringa direkt när dom öppnar imorgon, mottagningen jag varit på har bara öppet dagtid och jag känner mig inte i skick att sitta på akuten i några timmar för att kollas igenom ytterligare en gång av ett team dom måste ringa in. Blir det mycket värre symptom eller om temperaturen fortsätter att gå uppåt så blir det dock samtal till 1177, så får dom förvarna akuten om dom tycker att jag ska åka.

Du ringer mig om du måste in!

Kan inte köra dig ikväll men det fixar sig bara du hör av dig!

Behöver du något så vet du var jag finns :heart

Jag spelar musik (enligt datorn är volymen på 36/100) och grannen bankar i väggen :cautious::meh:

Jag hade förstått om jag spelat Sabaton, men sist jag kollade så brukar inte Lana Del Rey räknas som särskilt stark musik :meh:

:arghh::banghead::wtf:

Någon grannes brandlarm har tjutit i fyra timmar nu :banghead: Har gått förbi lägenheten vid flera tillfällen och det är inga tecken alls på att det brinner eller att det är någon hemma alls men tjuter gör det. Satans irriterande och jag bara önskar att batteriet tar slut snart :arghh:

Någon grannes brandlarm har tjutit i fyra timmar nu :banghead: Har gått förbi lägenheten vid flera tillfällen och det är inga tecken alls på att det brinner eller att det är någon hemma alls men tjuter gör det. Satans irriterande och jag bara önskar att batteriet tar slut snart :arghh:
Jag lider med dig. Sådana där höga ljud är bland det värsta jag vet :eek:

:up: på att du gått förbi lägenheten och kontrollerat ändå.

Du anar inte hur skönt det är att läsa dom orden. Känner ju typ ingen här, så om det skulle bli mycket värre och kräva inläggning (det hoppas jag innerligt att det inte gör) så vore det i alla fall skönt att veta att det finns någon man kan kontakta som kan komma förbi om så bara för att lämna en tidning :heart
:heart Jag är grym på att komma med medicin för själen, fråga @ainasoja ! :D Hon har väl lite närmare än mig, men jag har inte så långt ändå, jag kan vara i stan på en kvart om det krisar, ska jag köra lagligt så tar det kanske lite drygt 20... :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
905
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 197
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 42 43 44
Svar
877
· Visningar
33 762
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 239
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka