Bomba rejält med bilder så jag kan övertala särbon att åka till Rom med mig!![]()
Rom är suveränt vackert och det finns hur mycket god mat som helst. Dyrt som fan men det är det värt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bomba rejält med bilder så jag kan övertala särbon att åka till Rom med mig!![]()
Ja, men säger statistiken en sak så gör den, så är det ju bara![]()
Varit inne hos läkaren idag, gick därifrån med besked om en förhöjd sänka, en cysta som kanske är inflammerad och att jag ska komma in direkt om det blir feber. Nu kryper temperaturen stadigt uppåt och ligger precis under 38 (och då är jag ändå en lågtempare normalt sett). Mår som ett skräp, och givetvis med kass timing eftersom sambon åkte utomlands inatt och är borta några dagar
.
Rom är suveränt vackert och det finns hur mycket god mat som helst. Dyrt som fan men det är det värt![]()
Varit inne hos läkaren idag, gick därifrån med besked om en förhöjd sänka, en cysta som kanske är inflammerad och att jag ska komma in direkt om det blir feber. Nu kryper temperaturen stadigt uppåt och ligger precis under 38 (och då är jag ändå en lågtempare normalt sett). Mår som ett skräp, och givetvis med kass timing eftersom sambon åkte utomlands inatt och är borta några dagar
.
Du anar inte hur skönt det är att läsa dom orden. Känner ju typ ingen här, så om det skulle bli mycket värre och kräva inläggning (det hoppas jag innerligt att det inte gör) så vore det i alla fall skönt att veta att det finns någon man kan kontakta som kan komma förbi om så bara för att lämna en tidningHör av dig om du behöver hjälp, jag bor inte så långt bort och hittar som en gud på sjukhuset numera.
![]()
Tänkte ringa direkt när dom öppnar imorgon, mottagningen jag varit på har bara öppet dagtid och jag känner mig inte i skick att sitta på akuten i några timmar för att kollas igenom ytterligare en gång av ett team dom måste ringa in. Blir det mycket värre symptom eller om temperaturen fortsätter att gå uppåt så blir det dock samtal till 1177, så får dom förvarna akuten om dom tycker att jag ska åka.Du, det är nog dags att åka inOch snälla, be om och ta emot hjälp om det behövs. Vi finns här
![]()
Tänkte ringa direkt när dom öppnar imorgon, mottagningen jag varit på har bara öppet dagtid och jag känner mig inte i skick att sitta på akuten i några timmar för att kollas igenom ytterligare en gång av ett team dom måste ringa in. Blir det mycket värre symptom eller om temperaturen fortsätter att gå uppåt så blir det dock samtal till 1177, så får dom förvarna akuten om dom tycker att jag ska åka.
Höj!Jag spelar musik (enligt datorn är volymen på 36/100) och grannen bankar i väggen
Jag hade förstått om jag spelat Sabaton, men sist jag kollade så brukar inte Lana Del Rey räknas som särskilt stark musik
![]()
Jag lider med dig. Sådana där höga ljud är bland det värsta jag vetNågon grannes brandlarm har tjutit i fyra timmar nuHar gått förbi lägenheten vid flera tillfällen och det är inga tecken alls på att det brinner eller att det är någon hemma alls men tjuter gör det. Satans irriterande och jag bara önskar att batteriet tar slut snart
![]()
Du anar inte hur skönt det är att läsa dom orden. Känner ju typ ingen här, så om det skulle bli mycket värre och kräva inläggning (det hoppas jag innerligt att det inte gör) så vore det i alla fall skönt att veta att det finns någon man kan kontakta som kan komma förbi om så bara för att lämna en tidning![]()