Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min kära kisse brukar försöka agera tangentbordsvärmare. Det bidrar inte till effektiviteten kan jag säga :cautious:

Jag köper bara de billigaste skittangentborden numera eftersom de går sönder ständigt pga katt som envisas med att sova där och få till inställningar jag inte visste fanns. Hon gillar också att placera sin rumpa där så jag får skriva runt henne och hennes piskande svans.

*kram* till er som har en tyngre dag idag :heart

Jag har programmerat hela dagen och väntar på att PC:n ska slutföra massa uppdateringar :meh:

Och jag köpte sushi igen för att jag läste hela Skräpmatstråden och blev hungrig :D

Jag köper bara de billigaste skittangentborden numera eftersom de går sönder ständigt pga katt som envisas med att sova där och få till inställningar jag inte visste fanns. Hon gillar också att placera sin rumpa där så jag får skriva runt henne och hennes piskande svans.

Jag har endast laptop... :meh:

Jag har endast laptop... :meh:

Hmm, ja då är det problem + att numera kan man ju inte ta isär en laptop bara för att rengöra tangentbordet. Har du funderat på ett silikonöverdrag? Det finns för en hel del laptops vet jag. Jag köper tangentbord/mus för en hundring, inget roligt att köpa ett apple tangentbord för ett antal hundralappar och sedan går det sönder efter ett halvår max. Eftersom jag dessutom äter och dricker en del framför datorn, så spills det soja, ketchup, glass och läsk och andra substanser + Nikita. :meh:

Hmm, ja då är det problem + att numera kan man ju inte ta isär en laptop bara för att rengöra tangentbordet. Har du funderat på ett silikonöverdrag? Det finns för en hel del laptops vet jag. Jag köper tangentbord/mus för en hundring, inget roligt att köpa ett apple tangentbord för ett antal hundralappar och sedan går det sönder efter ett halvår max. Eftersom jag dessutom äter och dricker en del framför datorn, så spills det soja, ketchup, glass och läsk och andra substanser + Nikita. :meh:

Nä, håren är hanterbara och jag brukar inte spilla i datorn. Det är bara det att det är omöjligt att skriva med ett fluff mitt i tangentbordet :D

Har ar det morgon och jag samlar mig for att gora mig i ordning att ta Miss Mandy till veterinaren. Hon har en bold pa/i magen och tappar vikt. Vetten ska bara kolla igenom henne.
Min tjej och standiga vapendragare. :heart Jag har ont i magen och vill verkligen inte aka ... jag vet redan vad han kommer att saga :cry:

:heart

Med åskan i förrgår kom värmen och det är kvavt som fan. Kände att jag inte orkar rida så jag longerade båda hästarna över bommar istället. Då har de iaf fått aktivera sig lite.
Nu blir det soffan en stund innan det är dags att åka till jobbet igen.

Har en riktigt dålig dag idag. Vill bara att den mögiga sommarvikarien ska sluta. Efter att hon fått en rejäl tillsägelse av chefen är hennes nästa steg att försöka vända mina kollegor mot mig. Förmodligen för att svartmåla oss andra vikarier. Mina kollegor vet dock att jag jobbar ihjäl mig, medan hon gör absolut ingenting. Längtar till 11/8, inte för att min tandställning ska tas bort efter två år, utan för att det är hennes sista dag! :banana:

Kan förresten komma med en uppdatering angående min beundrare. Han har efter noga övervägande lagt ner planerna, han ska börja plugga på universitet till hösten och har granska statistiken gällande hur många tjejer som läser v.s hur många killar som läser och efter att ha kommit fram till att en del av killarna nog är homosexuella så såg utsikterna ganska goda ut :D Jag vet inte riktigt hur jag ska överleva den här dissen. haha

Kan förresten komma med en uppdatering angående min beundrare. Han har efter noga övervägande lagt ner planerna, han ska börja plugga på universitet till hösten och har granska statistiken gällande hur många tjejer som läser v.s hur många killar som läser och efter att ha kommit fram till att en del av killarna nog är homosexuella så såg utsikterna ganska goda ut :D Jag vet inte riktigt hur jag ska överleva den här dissen. haha

Och inte fick du något kuk-mått ens :( :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
905
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 197
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 42 43 44
Svar
877
· Visningar
33 762
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 239
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka