Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kvallen's middag var "ribeye" stek med nypotatis, kryddsmor och chimichurri sas. Till det hade jag ett par glas Pinot noir ... kanske ett halvt glas mer an jag borde, for nu ar jag redo att ga i sang fore 9 pm. (Vilket ocksa kan bero pa att jag var uppe fore 5 i morse:p)

IMG_2807-2_zpst2xnxqfx.jpg

@athena_arabians råkade se något om någon auktion i en annan tråd :angel: finns det nånstans man kan se tider och lite vad som kommer upp? Råkar vara min lediga helg :angel::D

Nästa helg lör-sön, visning från kl 10 och start kl 11. Bukefalister har extrem särbehandling, dvs de kan använda husets faciliteter (innetoa istället för dass) :D Jag kan dessutom PM:a bilder om så önskas ;)

Jag är ganska asocial från typ 10.30 för då är det full fart som gäller :)

Tjohoo.
Ringde bekanten med grävmaskinsfirma. Han ska komma förbi och titta nästa vecka.

Jag behöver göra ett dike vid tomtgränsen eftersom det som varit skog nu är åker som ska börja odlas. Jag är rädd att plogen ska nagga mer och mer av min tomt när ingen gräns finns. Plus att jag behöver få bort fundamentet till den sålda flaggstången, behöver få den gamla brunnen igenfylld samt slänten invid gästhuset förvandlad till just slänt, och inte en plats för brännässlor, ris, stenar och bråte.

Jag kommer att blir så NÖJD när det är fixat :banana: :banana: :banana:

Lyssnar på musik. En lista som Spotify satt ihop. Jag har upptäckt att när man lyssnar på deras egna listor med shuffle så spelas bara låtarna i listan. :cautious:
Lyssnar jag på mina egna listor eller annat så slängs det in andra låtar till och från. :meh:
:down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
905
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 197
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 43 44 45
Svar
889
· Visningar
34 348
Senast: Ninnurur
·
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 240
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Akvarietråden V
  • Alternativ till försäkring