Vad lyssnar du på?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad lyssnar du på?

Du har precis begått det största misstaget i ditt liv! :angel: När man väl hört/sett den alltså...
Jag ser det här framför mig i tid och otid. Det är jättekul på tvärtomspråket.

tumblr_maijzpyVnB1qzr2qzo1_500.gif

Ja den var lite.. catchy :D Älskar han i grönt. Man ser lång väg att en enbart gör det för pengarna.

Nu blir det Gojira - Global warning

Det är tydligen någon känd komiker med sin respektive "trademark dance", så det kanske inte satt alltför långt inne ändå. :p

Nu ska jag lyssna på Feindflug och försöka vakna till liv.

Hahaha! Jag avgudar Gangnam style. Jag brukar avsky ny musik och särskild sådan där musik, men hela videon och låten är för catchy och såå för mycket att jag inte kan låta bli att gilla den. :o

KL

Luke Kelly - A nation once again

Haha ja jag har lyssnat en gång idag jag också, för att få upp humöret lite ;)

Caliban - Memorial, äntligen gör de något riktigt bra!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
308
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
1 007
Senast: Niyama
·
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
304
· Visningar
9 586
  • Låst
Kultur vad läser/lyssnar du på nu? Har du något stående boktips? Jag läser Den brutna kvinnan av Simone de Beauvoir Lyssnar: Pastor Viveca...
Svar
5
· Visningar
397
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka