Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fourth wing och Iron flame klara. Vill ha fortsättningen nu!!!
Ok, såhär efter en natt funderar jag på om det är fel på mig? "Alla" säger att de är helt förstörda efter FW och IF. Jag känner Meat att ja, det var plot twists och stora avslöjanden, men jag blev inte känslomässigt berörd. Bara väldigt nyfiken på fortsättningen är det bara jag?
Helt förstörd är fel ord för mig. Det lyckades en bok med men inte de här. Men det var ett stort Neeej!!! på ett ställe och funderar på hur de ska kunna lösa det! Så egentligen mest engagerad och nyfiken. Men nä, inte förstörd på nåt sätt.
Jag brukar inte uttala mig om ingen frågar, men nu gör du det så då måste jag säga att jag tycker båda böckerna är sjukt dåligt skrivna cashgrabs Huvudromansen ger mig klåda för den är så dysfunktionell och porträtterandet av toxic perseverance med Vi's EDS-liknande syndrom är mycket olyckligt. Dessutom känns sättet de tränar soldater på ganska ogenomtänkt och kontraproduktivt. Jag brukar lätt bli berörd (var på gång i IF med Vi's mor men icke) men jag blir för ilsken på författaren för att känna något för böckerna Vi har läst dem i min bokklubb kan tilläggas, jag hade inte valt dem på egen hand eftersom Romantasy inte är min grej.Ok, såhär efter en natt funderar jag på om det är fel på mig? "Alla" säger att de är helt förstörda efter FW och IF. Jag känner Meat att ja, det var plot twists och stora avslöjanden, men jag blev inte känslomässigt berörd. Bara väldigt nyfiken på fortsättningen är det bara jag?
Jag brukar inte uttala mig om ingen frågar, men nu gör du det så då måste jag säga att jag tycker båda böckerna är sjukt dåligt skrivna cashgrabs Huvudromansen ger mig klåda för den är så dysfunktionell och porträtterandet av toxic perseverance med Vi's EDS-liknande syndrom är mycket olyckligt. Dessutom känns sättet de tränar soldater på ganska ogenomtänkt och kontraproduktivt. Jag brukar lätt bli berörd (var på gång i IF med Vi's mor men icke) men jag blir för ilsken på författaren för att känna något för böckerna Vi har läst dem i min bokklubb kan tilläggas, jag hade inte valt dem på egen hand eftersom Romantasy inte är min grej.
Åh, den minns jag som en av de första läsupplevelserna som riktigt golvade mig. Blir faktiskt lite sugen på att läsa om den nu, det var säkert 14-15 år sedan sist och jag minns inte sådär överdrivet mycket förutom att den var just gripande och bra.
Nej är man inte så förtjust i genren är de svåra, det håller jag med om. För alla romantasy är ju dysfunktionella med tveksamt etiska relationerJag brukar inte uttala mig om ingen frågar, men nu gör du det så då måste jag säga att jag tycker båda böckerna är sjukt dåligt skrivna cashgrabs Huvudromansen ger mig klåda för den är så dysfunktionell och porträtterandet av toxic perseverance med Vi's EDS-liknande syndrom är mycket olyckligt. Dessutom känns sättet de tränar soldater på ganska ogenomtänkt och kontraproduktivt. Jag brukar lätt bli berörd (var på gång i IF med Vi's mor men icke) men jag blir för ilsken på författaren för att känna något för böckerna Vi har läst dem i min bokklubb kan tilläggas, jag hade inte valt dem på egen hand eftersom Romantasy inte är min grej.
Känns som att jag är den enda i tråden som absolut inte läser fantasy Har väldigt svårt för det även om jag faktiskt älskar Harry Potter.
Nå ja, började med Stacken - Annika Norlin igår och gillar verkligen hennes sett att skriva. Det bara flyter och känns så opretentiöst. Har lyssnat på hennes noveller tidigare och även tyckt om dom mycket.
Samma för mig. Verkliga problem har jag i verkligheten - det vill jag inte ha lika mycket i böckerna. Och jag ser också en stor skillnad mellan relationer i böcker och på film. I böcker gillar jag ofta problematiska relationer - men i film är det så sjukt avtändande på alla sätt som är möjliga. Kontrollerande män kräks jag på både i film och i verkligheten - men i böckerAlla är ju olika. Böcker är för mig escapism. Då passar fantasy och sci-fi utmärkt!
Samma för mig. Verkliga problem har jag i verkligheten - det vill jag inte ha lika mycket i böckerna. Och jag ser också en stor skillnad mellan relationer i böcker och på film. I böcker gillar jag ofta problematiska relationer - men i film är det så sjukt avtändande på alla sätt som är möjliga. Kontrollerande män kräks jag på både i film och i verkligheten - men i böcker
Jag vet inte varför det är denna skillnad.
Absolut inte, här är en till! Har funderat på att testa nu efter att ha läst så mycket om det här, men jag har svårt att tro att det skulle passa mig faktiskt. Kul dock att få en liten inblick "i en annan värld" genom inläggen här!Känns som att jag är den enda i tråden som absolut inte läser fantasy Har väldigt svårt för det även om jag faktiskt älskar Harry Potter.
Nå ja, började med Stacken - Annika Norlin igår och gillar verkligen hennes sett att skriva. Det bara flyter och känns så opretentiöst. Har lyssnat på hennes noveller tidigare och även tyckt om dom mycket.