R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hum, jag har avslutat GOT-serien precis innan den här svackan kom, så det kanske spelar in?
+ @Ceta @mandalaki
Tack för era tips, jag får se till att göra det!
Det kanske var så att luften liksom gick ur dig efter att ha läst en såpass "omständig" bokserie med mycket att hålla reda på? Det är min teori iaf och då verkar det bra att starta med en favoritbok eller så *host* Skulduggery *host*
Ja, det är det jag funderar på. Jag "befinner" mig fortfarande mycket i GOT-världen och tänker mycket på karaktärerna, så det är säkert så... Discworld kanske?!
Skulle det vara mer motiverande att läsas om vi kompisgäng med någon bok i bokcirkel-tråden? Så du har lite "press" på dig att faltiskt plocka upp boken?
Betydligt jobbigare att läsa på iPhone än på min privata Xperia (för att inte tala om mammas platta men den skulle hon tydligen ha med på semestern ), den är 1268 sidor eller nåt på iPhonen, och jag fattar inte hur jag ska kunna förminska texten - det blir till att "bläddra" typ var tjugonde sekund.
Vilken app läser du i? I Bluefire går det att göra texten riktigt liten, däremot har jag upptäckt att jag gillar iBooks rullningsbläddring väldigt mycket, så jag har gått över till den nu.
Ni som läst The fault in our stars, hur snart efter en sett filmen "kan" man läsa boken? Jag brukar ju vilja läsa böckerna först, men här blev det inte så. Gillade filmen, men tror ni det är någon risk att jag ogillar boken på grund av det?
Nej, den risken känns inte så stor
Ett tips till göteborgarna här - detta kanske gäller överallt men jag vet inte - Akademibokhandeln på Backaplan säljer just nu ut sina låna och läs-böcker från förra "läsåret" i inbundna utgåvor för 30:-.
Ska strax betala min långdragna lunch, packa ner boken och åka hem och bada - men jäklar vad jag gillar hur hon problematiserar det goda och välmenta. Jag har läst annat på det temat också, det intresserar mig för jag tycker själv inte att det är enkelt - men Adichie gör det bättre, helt klart.
den är 1268 sidor eller nåt på iPhonen, och jag fattar inte hur jag ska kunna förminska texten - det blir till att "bläddra" typ var tjugonde sekund.
Jag har ett akut behov av att läsa något riktigt roligt, vill skratta, gärna så mycket att jag gråter.
Boktips skulle verkligen uppskattas!
Jag har ett akut behov av att läsa något riktigt roligt, vill skratta, gärna så mycket att jag gråter.
Boktips skulle verkligen uppskattas!