@Lillelorden Har alltid uppskattat filmatiseringarna av sådana böcker, men av någon anledning aldrig gett mig på att läsa dem, får väl bli fler efter denna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Why can’t I take a little more pain for my man?
Vilken är nu det - är det Sarah Waters? Den är jättebra.Just nu lyssnarnas på Den trettonde historien samtidigt som jag läser Ficktjuven. Jag gillar båda böckerna väldigt mycket, men ibland kan det bli lite förvirrande eftersom de inte är helt olika varandra.
Dessutom får jag nog konstatera att Ficktjuven är något av en positiv överraskning. Vem hade kunnat tro att en bok som beskrivs med "skyhög mysfaktor" av Amelia kunde vara så bra
Vilken är nu det - är det Sarah Waters? Den är jättebra.
Har läst lite mer än halva boken och herrejävlar! Allt Grey gör är ju tecken på kvinnomisshandlare/normaliseringsprocessen enligt kvinnojouren typ. Fyfaan. HUR har boken blivit så populär?
Jag kommer inte läsa fler 50 shades-böcker kan jag meddela. Jävla skitbok, blir arg bara jag tänker på den!
Den filmen är jag himla förtjust i! Kanske ska ge mig på boken också?Har börjar på "tillsammans är man mindre ensam" och den fastnade jag betydligt mer i direkt
Den filmen är jag himla förtjust i! Kanske ska ge mig på boken också?
Men åh så fint, då får det bli så.Ja gör det! Boken är så himla himla fin! Filmen är förvisso bra, men boken är fantastisk
Jag håller med! Heja @Emtherlia!Blir lycklig av dina poster, så himla fint när tjejer läser skiten och inser hur jävla illa det är. Sånt ger mig lite hopp .
Nu har jag börjat på "i kroppen min" av Kristian gidlund.
Den läser jag också just nu, en liten bit i taget. Nu råkade detta bli andra boken i rad som behandlar ämnet cancer och min dödsångest frodas...
Gidlund undviker jag allt vad jag orkar, läste inte hans blogg, lyssnade inte på hans Sommar.Den läser jag också just nu, en liten bit i taget. Nu råkade detta bli andra boken i rad som behandlar ämnet cancer och min dödsångest frodas...
Gidlund undviker jag allt vad jag orkar, läste inte hans blogg, lyssnade inte på hans Sommar.
Men igår beställde jag The fault in our stars efter att ha hovrat med fingret evighetslänge. Får läsa med ena ögat och se om jag klarar den.