Verkligen. Absolut brutal.Har läst 1/3 av boken och den sätter sig, inne i hjärtat. Fy vilken hemsk sjukdom cancer är.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen. Absolut brutal.Har läst 1/3 av boken och den sätter sig, inne i hjärtat. Fy vilken hemsk sjukdom cancer är.
Det har dykt upp en annons på Buke nu som verkar kopplad till den där usla boken: Your size is one of a kind.Hittade ett episkt citat i Fifty shades darker:
Den här "kärleksrelationen" är så störd att den fan saknar motstycke. Jag har större förståelse för de som vill gifta sig med Anders Behring Breivik eller annan valfri mass- eller seriemördare än vad jag har för de här böckerna. Alltså, på riktigt.
(Och ja, jag förstår om ni blir less på mitt ältande, men jag brinner fan av här!)
Jag vill gärna läsa den men upptäckte att jag inte kan få den till min Kindle, så tyvärr dröjer det nog lite. Men sen så! Filmen är fin tycker jag, inte överjordiskt fantastisk men fin att se en söndag när det regnar ute.@niphredil - du måste läsa Tillsammans är man mindre ensam! Jag blev så fast i den att jag läste den när jag promenerade. Har inte sett filmen men misstänker att jag borde.
Jag har läst den men det är evigheter sedan. Har dock för mig att jag tyckte den var lite banal och förutsägbar.@Anna
Jag vill gärna läsa den men upptäckte att jag inte kan få den till min Kindle, så tyvärr dröjer det nog lite. Men sen så! Filmen är fin tycker jag, inte överjordiskt fantastisk men fin att se en söndag när det regnar ute.
Förvånar mig inte, finns en hel del jag stör mig på i filen så stämmer säkert. Eller ja, idag är jag sur så då tänker jag att det säkert är så. Imorgon är jag nog glad och då tänker jag nog "åh men den är säkert jäääääättefiiiiiin" el dyl.Jag har läst den men det är evigheter sedan. Har dock för mig att jag tyckte den var lite banal och förutsägbar.
Men jag har säkert fel, jag är inte rätt person att bedöma mysböcker.
@Anna
Jag förstår om du inte präst bry dig om Rörgast, för Blodläge var verkligen bedrövlig. Men efter att ha lyssnat på ungefär 2/3 så tycker jag att den iaf är okej. Inte alls i samma braighet som de första, men helt klart läsvärd ändå. Så jag tänker att det kan vara lite roligt att läsa klart eftersom det ju ska vara sista boken om Gerlof
Och angående Tillsammans är man mindre ensam-filmen så säger jag bara, se den! Den är verkligen välgjord och jag tycker de har förvaltat hela boken väldigt bra
Jag har läst den men det är evigheter sedan. Har dock för mig att jag tyckte den var lite banal och förutsägbar.
Men jag har säkert fel, jag är inte rätt person att bedöma mysböcker.
Nej, jag som präst är lite tveksam Men jag gillar ju Gerlof, tycker att han är så himla go!
Tyvärr ... Men jag är språk polis här. Subaraknoidal.Jag har fastnat!
När jag var yngre läste jag en bok som handlade om en ung tjej som B la lades in på sjukhus för hon hade subarakniodalblödningar (intressant vad man minns...) och jag kan för mitt liv inte komma på vad den heter.
Någon som har en aning?!
Inte språkpolis då?Tyvärr ... Men jag är språk polis här.
Det var meningen! Gjorde det häromdagen också, som ett skämt, och det var någon som reagerade som du då också ... Ingen förstår min humorInte språkpolis då?