R
Raderad medlem 6459
Ha! Sörru, den gubben gick inte. Jag ser RAKT igenom dig!Det var meningen! Gjorde det häromdagen också, som ett skämt, och det var någon som reagerade som du då också ... Ingen förstår min humor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ha! Sörru, den gubben gick inte. Jag ser RAKT igenom dig!Det var meningen! Gjorde det häromdagen också, som ett skämt, och det var någon som reagerade som du då också ... Ingen förstår min humor
Ha! Sörru, den gubben gick inte. Jag ser RAKT igenom dig!
Förlåt, vem är du? Jag minns ditt nick vagt men kan inte riktigt placera dig.Ingen förstår min humor, och nu är det ingen som ser mig heller
Jag får skriva 45 000 inlägg till så kanske någon lägger märke till mig.
Jag har nyss bytt, jag hette Herrhingst förut men det blev sånt jävla liv runt det.Förlåt, vem är du? Jag minns ditt nick vagt men kan inte riktigt placera dig.
Om du fattar storheten med den hör gärna av dig. Jag tyckte den var zzz ...zzz ...Jag är halvvägs in i Berättelsen om Pi men jag fastnar inte. Urtråkigt för jag tycker nog att den är bra, men det blir inget flyt i läsandet och då tröttnar jag.
Om du fattar storheten med den hör gärna av dig. Jag tyckte den var zzz ...zzz ...
Jag är halvvägs in i Berättelsen om Pi men jag fastnar inte. Urtråkigt för jag tycker nog att den är bra, men det blir inget flyt i läsandet och då tröttnar jag.
Jag såg den filmen på ett plan. DOG AV LEDA. Nästan. Slutade med att jag tjuvkikade mer på tjejens dator bredvid, där hon tittade på nåt som var halvporr typ, så mycket att hon till slut erbjöd mig ena hörluren . Visade sig att hon var supertrevlig, jobbade för FN och ville hänga när vi kom fram. Slutsats: sugiga filmer kan leda till goda vänskaper .Jag är halvvägs in i Berättelsen om Pi men jag fastnar inte. Urtråkigt för jag tycker nog att den är bra, men det blir inget flyt i läsandet och då tröttnar jag.
Åh, den är jag sugen på . Läsvärd alltså?Jag har nyss läst ut Never let me go av Kazuo Ishiguro. Jag snubblade över filmen för ett tag sen och var tvungen att även läsa boken. Både film och bok var helt i min smak!
Jag har nyss läst ut Never let me go av Kazuo Ishiguro. Jag snubblade över filmen för ett tag sen och var tvungen att även läsa boken. Både film och bok var helt i min smak!
Jag är ofta ganska kritisk när jag läser och blir (tyvärr) sällan riktigt förtjust i en bok. Denna bok är en av mina få femmor (på femgradig skala). Jag läste den på engelska i England, gav nog en extra dimension till historien men jag tror absolut att man kan uppskatta den utan att resa till England Edit: Googla inte, spoilers förstör den!Åh, den är jag sugen på . Läsvärd alltså?
Aha! Då ska jag läsa den absolut om jag kan komma över den hyfsat billigt till min Kindle . Tack för tipset!Jag är ofta ganska kritisk när jag läser och blir (tyvärr) sällan riktigt förtjust i en bok. Denna bok är en av mina få femmor (på femgradig skala). Jag läste den på engelska i England, gav nog en extra dimension till historien men jag tror absolut att man kan uppskatta den utan att resa till England Edit: Googla inte, spoilers förstör den!