Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte att Ove var underbar. Lämpade över den på mamma utan att säga vem Ove påminde mig om och hon sa genast att det är ju Bosse som var ordförande i deras bostadsrättsförening. Sa ingenting till pappa innan han började läsa och efter ett par kapitel sa han genast att det låter ju precis som Bosse... men han var ju inte riktigt lika elak...
Veckans bokcirkelbok (sista! ) är Vägen mot Bålberget av Therese Söderlind.
==
Undrar om någon skulle vara intresserad av att göra något liknande i form av digital bokcirkel? Inte varje vecka då kanske, men kanske en bok i månaden eller varannan vecka så att man kan låna på bibblan om man har lust istället för att köpa, som vi kan turas om att välja och ha en gemensam blogg eller annat forum för diskussion och snack om densamma? Jag ordnar gärna med det "tekniska" om någon / några är intresserade? Det har varit en underbar grej för mig och jag vill hemskt gärna fortsätta på ett eller annat sätt
Såg att någon läste Mästaren och margarita, tack för inspirationen, skall leta fram mitt gamla exemplar och läsa om. Efter den Carlos Ruiz Zafons Himlens fånge.
Jag måste vara genomdum för jag begriper inte ens poängen med boken. Läste precis klart den och kände mig mest rastlös och hetsig när jag läste den: "när ska den börja egentligen?". Kändes som 700 sidor babbel bara tyckte jag Otrolig besvikelse eftersom jag velat läsa den så länge och liksom bara förutsatte att den skulle vara en bok för mig.Men hon beter sig ju inte bara grymt. Det finns ju väldigt mycket kärlek också. Jag trodde också att jag hade listat ut mycket, men det finns en anledning till att den är över 700 sidor, kan man säga. Det händer så enormt mycket som gjorde att min syn på de båda kvinnorna ändrades mycket under tiden.
Hatar när jag känner så här för en bok - att jag är för dum för att uppskatta den.
.
Äsch, känner jag att jag kanske borde läsa om den. Hatar när jag känner så här för en bok - att jag är för dum för att uppskatta den.