Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blir extremt nyfiken på vad som är sant och vad som inte är det. Som: utsöndrar Marie Curies kokböcker fortfarande så mycket radioaktivitet att de förvaras i blylådor och bara får hanteras om man har skyddsdräkt? (gäller äen hennes övriga papper)
Andra boken jag läste var Magnus Montelius - Mannen från Albanien. Min man fick den av mig i julklapp, nu tog jag tillbaka den. Spännande läsning, perfekt ansträngning när man är lite hängig. Kan rekommenderas
Förresten, en annan nyutkommen bok som jag nästan beställde idag är Americanah av [Gabbi! Hjälp!!]. Hennes En halv gul sol gjorde inget särskilt intryck på mig men jag läste en recension av den nya som gjorde mig verkligt sugen.
Jag har varit sjuk och äntligen haft tid att läsa. Först blev det Carlos Ruiz Zafón - Himlens fånge. Åh vad jag gillar hans böcker men denna bok får mig att vilja läsa om de första två (Himlens fånge ger svar på en massa frågetecken i de tidigare böckerna) och jag tror att jag har gett bort dem. Aja, jag får väl köpa nya då.