Vad krävs för att få rida 130?

E

Escada

Som junior alltså.. Har inte TR tillgängligt så ni kanske kunde hjälpa mig! (Har för mig att det rör sig om tre grundomgångar i 120 med högst 4 fel i varje.) Tacksam för svar!!

Sv: Vad krävs för att få rida 130?

...en massa mod ;) (sorry, kunde inte låta bli, hoppskraj som jag är). Har tyvärr inget TR heller...

/snurpe

Du har så rätt så skulle jag tro.
Har inget TR här, men jag har kollat upp det förut, och då var det 2 eller 3 grundomgångar med mest 4 fel.

TR Mom 375
"Junior
Ekipage ska ha genomfört 3 grundomgångar 1,20 hoppning med högst 4 fel i varje för att få starta 1,30 hoppning. Ryttare som på detta sätt kvalat till 1,30 får starta annan häst med motsvarande kvalificering på samma höjd"

*lånar knapp och tråd*

nån som kan förklara för mej varför bara juniorer måste kvala på detta vis?

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 522
Senast: corzette
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 895
Senast: lizzie
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 788
Senast: mamman
·
Dressyr Någon som har några kloka råd om ni skulle rida en häst som skjuter ut ena bogen (i detta fallet vänster bog) när ni rider? Stor och...
Svar
14
· Visningar
1 866
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2