Vad kostar det att hyra transport ?

R

Riverbridge

Någon som vet vad det kostar på ett ungefär att hyra en hästtransport i 1 dag ? :)

Sv: Vad kostar det att hyra transport ?

Här kostar det 350 kronor. När vi hyrde,hyrde vi hos Statoil.Finns det i din närhet så ring och kolla :)

här kostar det 280kr/dygn och det är alltid moderna släp, här finns det bara en som hyr ut släp och samme är även försäljare av flertal märke. han säljer även inbytta släp men det är endast de nya (max 2 år gamla) som hyrs ut.

det beror ju på vart du hyr. Om du hyr hos typ statoil blir de ju lite dyrare.
Jag har en bekant som brukar hyra ut sin transport för 100 kr/dygn.:)

det beror ju på vart du hyr. Om du hyr hos typ statoil blir de ju lite dyrare.Jag har en bekant som brukar hyra ut sin transport för 100 kr/dygn.:)

Jo, lite dyrare blir det. En bekant skulle hyra en liten Thule transport på Statoil. De ville ha 890:-/dygn.

Kolla annonser på blocket och här på Buke är mitt tips. Då får du ju veta vad det kostar där du bor.

Jag tar 300kr för en dag och sen +100-200kr/dygn om man hyr den längre.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att inte kapa en annan tråd … Vad kostar det egentligen att ha häst idag? Priset varierar ju kraftigt beroende på var man bor och om... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 506
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 709
Senast: Grazing
·
Juridik & Ekonomi Läser på kommunens sida att det kostar 30-60 kr/kvm att arrendera mark för bete el odling. Vet inte om jag är korkad men skulle det...
Svar
12
· Visningar
608
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 574
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden
  • Bråkande hundar