Vad köpte ni senast?

Sv: Vad köpte ni senast?

Det senaste körrelaterade jag köpte var en maratonvagn :D Men jag har tyvärr inte fått parstången än :mad:

En loksele för liten till mina hästar ,funderar på att köpa en häst som passar .Har för övrigt ca 12 selar beroende på vad som är skrot ,mår bättre för varje sele vagn trilla gigg och släde jag skaffar.

haha :D

har inga egna foton än, men jag kanske kan lägga ut det här

122.jpg

en maratonvagn! Bild har jag ingen än.
dessförrinnan va det längesedan jag köpte något. 2009 blev det en piskmakarpisk, och 2008 en ponnysele och en ponnyrockard samt benskydd till ponnyn.
Något som jag alltid köper innan tävling är: gräsbroddar (för jag tappar bort dem under vintern konstigt nog) nummerlapp (för jag tappar bort dem under vintern konstigt nog) renstapp till broddarna (för jag tappar bort dem under vintern, KONSTIGT NOG)

Kan någon sälja ett ordningssinne till mig inför denna säsongen?

Det var nog för ett par år sedan men då köpte jag denna rockard, snabbkopplingar till skacklarna, bakselen och draglinorna samt bytte ut den raka bröstan till denna i bilden
annette.jpg

Alla senaste har jag köpt ett bett till min växande unghäst och beställt ett rakt jaktkandar till ponnyn i bilden (hon hade ett postkandar förut).

Det senaste körrealterade jag köpte var en ponny:D

British Spotted Ponysto född -09 som ska bli min nya körhäst!
Än så länge så verkar hon vara klippt och skuren för det jobbet, hon är otroligt trygg i sig själv. Inte mycket som stressar upp henne! Samtidigt så är hon uppmärksam, lyhörd och mjuk att jobba med så jag tror och hoppas att hon kommer bli en bra körponny:love:

Nästa sak på önskelistan är en nylonsele från Nillabjörn som ska införskaffas så fort plånboken har återhämtat sig lite:angel:

Det senaste vi köpte var nog en syntet sele från Zilco. Verkligen prisvärd och en fantastisk kvalité! Allt med snabbkopplingar och lätt och snabbt att sela på och av

30645349.jpg

Åh! Jag är så sugen på ett Mias! Tror du att det går att få i shettisstorlek eller är de universala?

Mitt senaste inköp va en ny rockard.
http://adelssons.se/cavalettie%5B1%5D.JPG-for-web-normal.jpg
Tror jag gjorde ett bra köp. Har bara använt den en gång. Då flög skaklarna upp högt över däckeln nästan. Men det är en inställningsfråga. Satte sätet för långt bak, ska flytta fram den idag så den ligger mer över axeln.

Till ditt shettispar? Vad är det för vagn du köpt?
Ja, den ska användas både till shettisparet och till våran stora i enbet, så det blev en mittemellanstorlek. Jag la in bild längre upp, det är en Bakker. Men det har varit lite strul att ordna parstång så vi får se hur det blir, ev skulle säljaren fixa en annan vagn åt mig.

Va!?? Vad trevligt. Vad blev det för någon?
Sitter och kollar lite sele tillunghästen. men väntar nog med å köpa tills jag vet ungefär hur stor han tänkte bli! ;)

Den här vagnen! :love:
Maratonvagn till shettis, hämtade den i danmark i fredags!
Köpte även en ny sele men har tyvärr ingen bild på den nu, kan fixa de snart :)

kl*

Jag köpte (rättare sagt bytte till mig) den här!
Har bara satt fast bröstan så den inte skulle flyga iväg ;)
30789967.jpg

Liknande trådar

Hästmänniskan Våra hästar har ju ibland hjärnspöken, och vi hästmänniskor också :rofl: ●Vilka hjärnspöken har du själv i din...
2
Svar
22
· Visningar
1 625
Senast: Kajsalisa
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
209
Senast: zassoo
·
Kläder & Bli fin Någon som har tips på ett snyggt, lite längre halsband som köpts till hyggligt pris? Var hittade du det? Helst i Sverige. Typ som...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Rie
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 051
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30