Sv: Vad? Kanin?
Kan någon förklara vad min kanin är för färg, tänkte ju ha honom till utställning och kaninhoppning men än annan säger ju att han inte har godkänd färg för utställning
Han är vitöver nästan hela kroppen & långhårig ganska elektrisk päls för det mesta
Någon som vet hur man ordnar det så pälsen ligger stilla? Jag försöker hinna bortsa han varje dag men det blir svårt busig & står typ rakt upp
Han har ingen päls som brukar trassla sig utan det brukar hålla sig fint... Även har han börjat fälla mycket päls nu & börjat blivit lockig i pälsen , han var inte så när jag köpte honom för ca 3 veckor sedan, kan det tex vara att han stod i ett slags stall förut så att tempraturen blivit annorlunda? Allafall lite mer om hans färg ska jag berätta , han är som jag sagt typ hel vit på kroppen förutom svansen som har många täckhår över med slags ljusgrå färg tror jag . han har gråa öron men ändå är hudfärgen typ rosa så håren på öronen är nog den gråa färgen & han är korthårig på öronen, lite mörkare än väldigt ljusgrå men ändå inte för mörka , han har också lite mörkare färg runt öronen . Han har rosa ringar runt ögonen & har inga hår strax där & han nos är grå typ färgen som på öronens hår, kanske ljusare plus så är han grå runt nosen och så, är typ gul under tassarna och tror inte det är smuts då det verkar inte gå bort allst någon gång inte för jag badat honommen det sitter alltid där. har inte tittat så noga hur klorna ser ut men tror de är genomskinliga... Vore jätte tråkigt om han inte är godkänd för utställning då han är jättesnäll att hålla på med
, hans ögon skiftar i olika färger som röd brun svarta men också blått.... Jag har sett en bild på en zobelsiames blå som är lik honom... visa gärna bilder på era liknande kaniner som honom.... Vill ha hjälp av alla , hoppas verkligen hans färg är godkänd