Sv: Bukarnas andra djur
Namn: Olipa Kerran Tasha "Saga"
Djurslag: kanin
Ras/färg: dvärgvädur, madagaskar
Ålder: snart 3 år
Kön: hona
Övrigt: mattes kelgris, jag och burkompisen Elsa är de enda hon accepterar, alla andra är hon en riktig b*tch mot... :P
Namn: Tingeling "Tingan"
Ras/färg: vädurkorsning, viltzobelsiames brun
Ålder: 2 år
Övrigt: tål inte andra honkaniner, är världens snällaste mot människor dock (så länge man inte luktar annan hona), om än lite feg.
Namn: Elsa
Ras/färg: korsning Belgisk jätte/Lilla silver, viltgrå
Ålder: 3 månader
Övrigt: nyfiken, pigg, oerhört söt och världens snällaste! Kom till mig av en slump och blev bästis med min dvv nästan genast
Namn: Too-Ticki "Tickan"
Djurslag: marsvin
Ras/färg: nonself, white/?
Ålder: ca 2 år
Övrigt: omplacering, fått byta hem ett par ggr och var väldigt skygg när jag fick henne. Hon har dock gjort stora framsteg, men helt tam är hon inte tyvärr.
Namn: Greta
Ras/färg: crested, golden/white
Ålder: ca 1 år
Övrigt: också en omplacering, köpte henne av min skola då hon satt ensam i en liten bur när hon inte trivdes i flocken. Söt o snäll men lite försiktig.
Namn: Olipa Kerran Tasha "Saga"
Ras/färg: dvärgvädur, madagaskar
Ålder: snart 3 år
Övrigt: mattes kelgris, jag och burkompisen Elsa är de enda hon accepterar, alla andra är hon en riktig b*tch mot... :P
Namn: Tingeling "Tingan"
Ras/färg: vädurkorsning, viltzobelsiames brun
Ålder: 2 år
Övrigt: tål inte andra honkaniner, är världens snällaste mot människor dock (så länge man inte luktar annan hona), om än lite feg.
Namn: Elsa
Ras/färg: korsning Belgisk jätte/Lilla silver, viltgrå
Ålder: 3 månader
Övrigt: nyfiken, pigg, oerhört söt och världens snällaste! Kom till mig av en slump och blev bästis med min dvv nästan genast
Namn: Too-Ticki "Tickan"
Ras/färg: nonself, white/?
Ålder: ca 2 år
Övrigt: omplacering, fått byta hem ett par ggr och var väldigt skygg när jag fick henne. Hon har dock gjort stora framsteg, men helt tam är hon inte tyvärr.
Namn: Greta
Ras/färg: crested, golden/white
Ålder: ca 1 år
Övrigt: också en omplacering, köpte henne av min skola då hon satt ensam i en liten bur när hon inte trivdes i flocken. Söt o snäll men lite försiktig.