Vad kan jag ta för pris?

Mirre

Trådstartare
För ett Exido stylingset?
Det är knappt använt, 5 delar med plattång, locktång, skruvlocktång osv.
Minns tyvärr inte vad det kostade nytt.
Vad tycker ni är rimligt pris?

Får man skriva en sådan här tråd förresten? :confused::o

För ett Exido stylingset?
Det är knappt använt, 5 delar med plattång, locktång, skruvlocktång osv.
Minns tyvärr inte vad det kostade nytt.
Vad tycker ni är rimligt pris?

Får man skriva en sådan här tråd förresten? :confused::o
Jag har försökt googla men kan inte ens få fram bilder eller ungefärliga nypriser. Finns inga till salu i alla fall. Varken Blocket eller Tradera.

Försökte också googla för att få lite koll på priser, men hittade ingenting. Bilder men ingen information.

Jag köpte det på siba för ca 4 år sedan

På amazon.de finns ett nytt liknande fast med 7 delar för 26 EUR. Exido är ju ett budgetmärke så max 100 kr kanske ditt kan vara värt om det dessutom är 4 år gammalt.

Du får nog mest för det om du säljer varje sak för sig, ta 50 kronor för varje del. Det som inte blir sålt skänker du sedan till Erikshjälpen eller något sånt.

Googlade vidare och hittade ett med sju delar. Kostar 25 euro nytt.
Det gör att ett fyra år gammalt, med bara fem delar inte borde vara värt knappt nåt?
sorry.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 018
Senast: Wingates
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 973
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 439
Senast: Barbabelle
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
15 611
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar