vad kan jag göra för henne?

Sv: vad kan jag göra för henne?

Usch vad sorgligt!:cry:

Jag har följt tråden och trodde verkligen att det skulle gå vägen...
Men skönt att hon inte behöver ha ont mer och vilket TUR i oturen att du kollade till henne...

Tröstkramar till dig!

Usch vad sorgligt!:cry:

Jag har följt tråden och trodde verkligen att det skulle gå vägen...
Men skönt att hon inte behöver ha ont mer och vilket TUR i oturen att du kollade till henne...

Tröstkramar till dig!

ja jag trodde det med eftersom hon va så pigg o glad trors smärtan. det var så hemskt att se henne.. benet ovanför knät var rätt ned medans resten var framåt.. som en banan.. :( det var så hemskt :(
men hon har de bättre nu där hon är

tack *krama tbaka*

Hej!! Vad tråkit stackars dej:cry: Men tänk på att om hon lägger sig ner orkar hon nog inte upp sen och då ä det mera problem:crazy:
HOPPAS att det går bra.
*Tröst kram*
//Beccan

hej !! hade inte läst hela råden o såg inte att hon hade gått bort förlååt så ni inte tror att ja ä helt efter. Nej vad tråkit ja ä alldeles tårögd:cry: :(
Verkligen jättetråkit:cry:
Tröst kramar

nä men :( stackars er :(

jag som precis var på väg å skicka ett :banana: -inlägg för att det verkade gå så bra... så läser man hela tråden :(

men som du säger, hon å fölis :bump: nog runt på massa grönbete nu!

tack för alla snälla vänliga ord.. i dag ska min far gräva en grop med sin traktor för sån där "hästlikbil" kunnde inte komma och hämta henne i dag.. så ägaren fick godkänt att gräva ned henne här hemma..
lite obehagligt.. jag ska då inte vara med.. :(

älskade folda har de bra nu...

kram till er alla!

Liknande trådar

S
  • Låst
Hästvård hej stallägaren ringde mig för några timmar sedan och frågade om ja kunde gå ut och titta till folda som hade skadat sig (står i box)...
Svar
19
· Visningar
1 386
Senast: Boj
·
Hästvård Varning.. Bilder längst ner som kanske kan vara äckliga/obehagliga för någon? Skitlångt.. Jag behöver mest skriva av mig men har även...
2
Svar
28
· Visningar
14 283
Senast: Summerwind
·
Hästvård Det har nu snart gått ett år sedan min hästs "osynliga" skada på en terrängträning. Som några av er säkert redan läst i någon annan tråd...
2
Svar
25
· Visningar
4 960
Senast: Grazing
·
N
Övr. Hund Jag har alltså två papillon varav den ena är 9 och den andra är 2 år gammal. Unghunden har jag ALLTID varit tok-noga med att verkligen...
Svar
3
· Visningar
1 243
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix