Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej!
Ja som rubriken lyder, vad jobbar ni med? Jobbar kanske inte? Hur gamla är ni? Hur bor ni, lägenhet, hus, gård.. ? Hur får ni ihop hästarna i vardagen med jobb, familj osv..?
Kör truck på kvällen, 32h (plus 2,4h som jobbas in till guladagar banken) är heltid för oss som jobbar kväll = ledig fredag.Hej!
Ja som rubriken lyder, vad jobbar ni med? Jobbar kanske inte? Hur gamla är ni? Hur bor ni, lägenhet, hus, gård.. ? Hur får ni ihop hästarna i vardagen med jobb, familj osv..?
Hej!
27 år, singel. Hyr ett litet hus som jag delar med min syster och mina två katter. Bor i en mindre stad. Är utbildad arbetsterapeut men jobbar som vårdare/handledare på ett gruppboende för personer med funktionsnedsättning, jobbar 80% vilket passar mej bra. Böt jobb för drygt ett halvår sen då jag inte längre trivdes med det (personlig assistent). Jag jobbar nästan bara kvällar, nån enstaka natt och något dagspass.Hej!
Hej!