32 år. En sambo, son på 2.5 år, två katter, en hund och två hästar. Jobbar heltid som IT konsult och utvecklare. Sambon jobbar heltid som tjänsteman, och har även enskild firma där han tar uppdrag när han hinner. Jag har 25 min till jobbet, vi har flex och jag jobbar hemma i snitt två dagar i veckan.
Jag har en ridhäst som tränas på hobby nivå inom we och distans, och en unghäst som mest går och skrotar just nu. Hästarna står inackorderade en mil bort, vi har inga åtaganden i stallet men man mockar och fixar foder själv. Jag är i stallet sju dagar i veckan, rider fyra dagar av dem.
Just nu bygger vi hus och allt är jävligt körigt, men när det är klart har jag närmre till stallet och barn och hund har en trädgård att springa av sig i. Egentligen har jag inte tid med två hästar, men jag är för blödig för att sälja. Den äldsta hästen har äntligen en kompis som inte mobbar honom, och den yngre är en känslig själ som jag inte vill ska hamna i fel händer...
Sambon har inget häst intresse, men är förvånansvart förstående över tiden de tar (och pengarna som försvinner...
) Vi kommer inte skaffa fler barn, och jag sätter mitt hopp till att sonen kommer vilja rida så vi kan spendera tid ihop i stallet i framtiden