Vad jag missat poängen med

tror jag fyller på min lista lite

• förkylningar. dom är bara sjukt jobbiga och jag blir alltid smittad när det går något.
  • sola. bara varmt och jobbigt i solen. man blir bara röd om det blir nått. samt tråkigt och inte särskilt hälsosamt.
  • inlagd sill. luktar och smakar kadaver.
  • onödigt höga priser på glass. drömmer mej tillbaks då glassen var ca 10 kr billigare.
  • sjö-havsutsikt. vad är det som är så speciellt? duger inte skogen och den lilla skogstjärnen? en dag vid havet sen är man less.
  • tvätta och städa bilen. blir ju ändå skitigt igen på noll och inget.
  • alla dessa töntiga sommarprogram på tvn, lotta på Liseberg, allsång på gränsen och skansen. tråkiga och flamsiga.
  • bingolotto.
  • matprogram. jag spyr på all mat. och vi blir bara fetare och fetare. då ska vi laga mer onyttigheter.
  • kaffe. smakar bara beskt hur mycket socker och sötningsmedel man än har i.
  • campa i tält. husvagn/husbil är fruktansvärt men för tält finns inga ord
återkommer med mer
Nä nu går det här för långt! Hur kan du ha mage att kritisera kaffet??? Är du med i SD också?
- Astrött småbarnsmor med sjuka tvillingar hela natten, inne på andra kannan.

Jag bildgooglade Rebecca Stella dragkedjor och fick den här:

win-dress-by-rebecca-stella-2244123.jpg

Här verkar det snarare saknas en dragkedja.

Rebecka Stella är ett fenomen. Ungdomar som klär sig i byxor och rockar med stora mängder blixtlås är ett annat. Jag tror att det betyder att man "är" något, ungefär som man kan vara emo eller punkare.

Rebecka Stella är ett fenomen. Ungdomar som klär sig i byxor och rockar med stora mängder blixtlås är ett annat. Jag tror att det betyder att man "är" något, ungefär som man kan vara emo eller punkare.

Jaha, de. Men ÄR de inte emo eller punkare då?

Det var ju smart, så varken man bränner sig i benan eller blir bländad! :)
Det är suveränt, har det jämt när jag är ute i mycket i solen. Man kan ha solglasögon utan att se ut som en panda dagen därpå, man slipper blir illröd om näsan och i pannan samt att man mår så mycket bättre när man skyddar huvudet från solen :).

Men kan inte någon visa nån form av bild? Känner att jag missat detta helt och hållet.

Det är suveränt, har det jämt när jag är ute i mycket i solen. Man kan ha solglasögon utan att se ut som en panda dagen därpå, man slipper blir illröd om näsan och i pannan samt att man mår så mycket bättre när man skyddar huvudet från solen :).

Jag har hatt i soliga länder. Annars blir ju hjärnan helt kokt. Två timmars vandring och två timmars bad, det pallar man nästan inte utan nåt på huvudet.

@niphredil : Sådant beteende får mig att bara känna Aarrrrrrggggghhhhhhhh. Eller "attention *fult ord*" Fast då brukar jag hålla de tankarna för mig själv. Men är det återkommande från samma person så blir det stora "dölj"-knappen för det stör mig ändå.

@niphredil : Sådant beteende får mig att bara känna Aarrrrrrggggghhhhhhhh. Eller "attention *fult ord*" Fast då brukar jag hålla de tankarna för mig själv. Men är det återkommande från samma person så blir det stora "dölj"-knappen för det stör mig ändå.
Det jag nästan mest inte förstår är att folk varenda gång orkar skriva snälla kommentarer? Jag hade aldrig pallat.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Inkorsningsmetod
  • Sopsortera kattsand?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka