Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svar: Värme!Jag har inte förstått poängen med att gnida sina fötter mot sin partners fötter!
Eller varför man prompt ska ställa en burk med vit färg och en tänd dynamitgubbe i ett stängt rum
Att arrangera festival är dökul. Om det inte vore för artisterna......och besökarna.Festivaler. Fu fan....
Kanske inte bokstavligt talat Tänkte på det här inredningsmodet, chabby chic eller vad det är, där precis allt ska vara vitt och det i vissa fall lika gärna kunnat vara en burk vit färg och en dynamitgubbe som ligger bakom.Öh, är det någon som gör det?! Och isåfall, varför?!
Jag har inte förstått grejen med charterresa med Bamseklubben, Lollo och Bernie och liknande!
100 skrikiga barn på flygplatsen, 100 skrikiga barn på flyget, 100 skrikiga barn vid poolen, 100 skrikiga barn på restaurangen. Föräldrar som skiter i att ungarna är ouppfostrade, skvätter vatten, leker kull vid middagen eller kladdar glass på andra gäster!
Gah! Whats the hype!?!
Då har jag ändå barn själv men hajar ändå inte!
Mvh Miks
Jag har inte förstått grejen med charterresa med Bamseklubben, Lollo och Bernie och liknande!
Jag har inte förstått poängen med att ha kavaj och shorts?
Det är för mig en obeskrivligt gräslig kombination.
100 skrikiga barn på flygplatsen, 100 skrikiga barn på flyget, 100 skrikiga barn vid poolen, 100 skrikiga barn på restaurangen. Föräldrar som skiter i att ungarna är ouppfostrade, skvätter vatten, leker kull vid middagen eller kladdar glass på andra gäster!
Gah! Whats the hype!?!
Då har jag ändå barn själv men hajar ändå inte!
Mvh Miks
@Foinix Jag förstår inte vin, champagne, öl, kaffe eller te. Försök smälta in i sociala sammanhang då du .
Ta med en flaska whisky som du skruvar upp och dricker ur så fort någon vill bjuda dig på någon äcklig dryck.@Foinix Jag förstår inte vin, champagne, öl, kaffe eller te. Försök smälta in i sociala sammanhang då du .
Ha! Nästan Jag dricker bara gin och tonic faktiskt, om jag nu ska dricka, och har blivit känd här som "la sueca que bebe ginebra como agua" (svenskan som dricker gin som vatten) .Så du kör med starksprit rakt av då?
Jag säger i stället sött vin. Eller jo, jag ser en poäng med sött vin - till söt mat. Men att dricka det för sig självt? BläVin. Mer specifikt tunga, sträva viner.
Har fina minnen med champagne, smakade ett riktigt gott och friskt ekologiskt vin en gång, men vin överlag är inte riktigt min grej. Kanske har jag druckit för lite.
Just det, det får inte vara för sött heller!Jag säger i stället sött vin. Eller jo, jag ser en poäng med sött vin - till söt mat. Men att dricka det för sig självt? Blä
Har överlag svårt för vitt vin också men jag vet att det finns en och annan god.