Jag med.. jag tycker bara det är så mkt tid som går till det..
Samma här, därför är det så praktiskt att låta sambon göra det
mvh kvinnogris
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med.. jag tycker bara det är så mkt tid som går till det..
Samma här, därför är det så praktiskt att låta sambon göra det
mvh kvinnogris
Jag tycker det är så osmart att man ska äta så många ggr per dag...Tycker det tar för mkt tid.. En gång per dag hade väl varit lagom?
Fast jag älskar verkligen att äta. Men gillar inte att göra maten, det är ibland ett problem för mig
Och tänk..vad lycklig jag är ändå...Eller kanske tack vare det..Jag är också en kvinnogris... det är dagens ord..
Aha. Det här med släpkärra och 80 kmh är alltså rent blåljug från antisläplobbyn?En trafikant skall uppträda så att han eller hon inte i onödan hindrar eller stör annan trafik.
[...]
16 § En förare får inte utan giltigt skäl köra med överdrivet låg hastighet,
Sambon lagar alltid mat här hemma! Jag hackar bara grönsaker om det behövs!Samma här, därför är det så praktiskt att låta sambon göra det
mvh kvinnogris
Aha. Det här med släpkärra och 80 kmh är alltså rent blåljug från antisläplobbyn?
Jag är snarare rätt säker på att köra 85kmh på 100-väg inte är överdrivet låg hastighet.Du tänker inte att det kan räknas in i "giltigt skäl"?!
Jag är snarare rätt säker på att köra 85kmh på 100-väg inte är överdrivet låg hastighet.
Jag frånsäger mig all inblandning i frågan kring personen som körde 85kmh oavsett om det var 100- eller 70-väg.Med tanke på att 85 km/h på bilens mätare i de flesta fall motsvarar 75-80 km/h på riktigt så hade åtminstone jag ansett det vara orimligt. Särskilt när samma hastighet hålls oavsett vad det står på skyltarna, något som är oroväckande vanligt.
Det enda inlägget jag verkligen instämmer i är det som handlade om sköljmedel.
Det bästa med den här tråden är att jag för en gångs skull känner mig mycket tolerant och förstående.