Vad jag missat poängen med

Jag har en enda sådan bland mina facebookvänner tror jag. En enda.

"Idag mår jag skitdåligt"

"Men åh, vad har hänt?"

"Det vill jag inte säga här"

:banghead:
Jag har också bara en och det är den skärmdumpade. Hen är precis som din vän, med den enda skillnaden att hen oftast inte ens svarar när folk frågar.

Jaaa! :yuck:

Det är nästan så att jag skulle bli förolämpad om någon försökte ge mig en "styrkekram". Även om jag såklart antar att de menar väl.
Grejen är ju just att på tex facebook så är det ju oftast inte ens folk man vill ha en kram av som skriver sånt! :yuck:
Eller så är det så att mina riktiga vänner vet att jag hellre skulle bada i en tunna med saltsyra än att få det skrivet till mig...

men det smakar ju peck :yuck::yuck::yuck:
Då har du smakat fel sort, du förstår olika kaffe smakar totalt olika, det är det som är poängen med att det finns flera sorter ;)

Gylle som just nu sitter och njuter av en högst efterlängtad kopp GOTT kaffe (och funderar samtidigt om hon skall hoppa i bikinin och göra ett huvudhopp i poolen nu när det är knallblå himmel, sol och än så länge 26,5 grader men stigande för varje gång man kikar på termometern), men egentligen skulle hon se till att få färdigt den vansinnigt trista stallmålningen idag för i morgon kör Falsterbo igång och då blir det ju inte mkt målat ;)

Jag har aldrig förstått poängen med att, som vuxen på en större fest eller annat evenemang, grupperas tillsammans med en massa okända människor och leka lekar i det oändliga. Tydligen ska det vara väldigt roligt för samtliga eftersom man prompt MÅSTE vara med trots att man vänligt och bestämt betackar sig denna form av umgänge.

Kommer säkert på fler saker, får fundera över en kopp nybryggt rykande kaffe ;):love:!

Jag bildgooglade clothes with zippers och fick den här som första träff:

clothing_zipper-210414.jpg

Som man frågar får man svar :rofl:

Har aldrig fattat hur det kan bli tv av att en artist på en scen sjunger, en publik sjunger med - och själv ska man sitta hemma i soffan och göra vadå? Sjunga?

Den uråldriga tanten som bor i andra halvan av mitt sommarhus, sätter på tv:n på högsta volym (man blir ju lite lomhörd med åren) och sjunger med! Jag tycker det är jättegulligt! (I övrigt känner jag inte till att man brukar titta på de där programmen.)

Det finns många anledningar till att jag är ensam, nämnde bara tre saker jag vet är viktiga för många människor.

Jag har aldrig förstått poängen med att, som vuxen på en större fest eller annat evenemang, grupperas tillsammans med en massa okända människor och leka lekar i det oändliga. Tydligen ska det vara väldigt roligt för samtliga eftersom man prompt MÅSTE vara med trots att man vänligt och bestämt betackar sig denna form av umgänge.

Kommer säkert på fler saker, får fundera över en kopp nybryggt rykande kaffe ;):love:!

Magdalena Ribbing hade ett inlägg just om det i sin blogg på DN häromveckan. Kan bara säga f.ö att jag håller med dig.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka