Hedinn
Moderator
Då förstår jag det ännu mindre.Det är just det som ÄR poängen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då förstår jag det ännu mindre.Det är just det som ÄR poängen
Gärna i kombination med att bo så till att det finns underbara cykelvägar och promenadstråk att löpa på i direkt anslutning till hemmet.Löpband och motionscyklar.
Jag har missat poängen med livet, (halvt) ärligt talat.Här är ett par grejer jag missat poängen med:
* Spa. Har varit på spa en gång. Alla andra verkar se det som höjden av avkoppling men det gör inte jag. Vad är grejen med att gå omkring i fluffig bladrock, få massage och masker, sitta i varmt bubbelvatten och äta hälsosam buffé?
* Smoothie. På något vis verkar man inte hänga med om man inte gör smoothies. Men jag ser det mest som godis, det är bara kalorier, jag blir inte mätt på det vare sig som frukost, lunch eller mellanmål, för mig skulle det bara hamna uppepå det vanliga intaget.
Förstår ni poängen med det? Eller har ni något annat som ni missat poängen med?
(Inget gravallvarligt syfte med tråden, kanske jag bör påpeka)
Charterresor.
Löpband och motionscyklar.
Förlova sig utan att gifta sig.
Att tillbringa en hel dag i en shoppinggalleria.
Jag har missat poängen med livet, (halvt) ärligt talat.
XX antal år med skola, därefter ännu fler med jobb där man sliter och har sig (när man kunde sova) och allt detta bara för att spendera de sista åren utan ork, på en usel pensionsutbetalning och allt slutar i döden.
Varför inte bara sova, liksom. Gå i ide under tiden som livet pågår.
Hur tänker ni andra med de här sakerna som ni inte fattar poängen med?
En del av de saker som nämns i tråden, kommer jag överhuvudtaget inte i kontakt med. Nu vet jag iofs att folk har olika omgivning. Men jag menar, sånt som man inte kommer i kontakt med, gör det ju inget om man inte inser poängen med.
Men sådant som "alla andra" omkring en gör hela tiden, där märks det ju verkligen om man inte inser poängen.
Tex inser jag VERKLIGEN inte poängen med att ha pool på tomten, men jag känner heller ingen som har det, vad jag vet, utom mina svärföräldrar.
*KL* Är det verkligen ingen som vet något om människorna med alla dragkedjorna? Vad är det för sekt?
Alltså oavsett resmålet, du menar själva reseformen? Före den smidiga internetbokningens tid, var jag några gånger på charter till Rom, Jerusalem och andra städer. Jag ser inte riktigt varför charter (flyg och hotell i ett) skulle beröva dessa resor poängen?Charterresor.
Löpband är fantastiskt bra om man är ensamstående småbarnsförälder. Att köra till gymmet för att springa på löpband en fin sommarkväll däremot, det är oförståeligt.
Kolla @svea! Typiskt sekteristbeteende att låtsas som ingenting.*host* I förrgår köpte jag två klänningar med blixtlås på fickorna. Hör jag dit då?
Jag har aldrig sett det du menar, tror jag.
Löpband är fantastiskt bra om man är ensamstående småbarnsförälder. Att köra till gymmet för att springa på löpband en fin sommarkväll däremot, det är oförståeligt.
Vid mycket höga halter pollen så är löpband ovärderligt.
Charterresor.
Löpband och motionscyklar.
Förlova sig utan att gifta sig.
Att tillbringa en hel dag i en shoppinggalleria.
Nä, det är ju det. Jag hänger inte så mycket med Rebecka Stella... Kanske borde byta umgänge?
*KL* Är det verkligen ingen som vet något om människorna med alla dragkedjorna? Vad är det för sekt?
Jag fattar överhuvudtaget ingenting. Vad är det för fel på blixtlås? Kan du illustrera på något vis? Jag har googlat "Rebecca Stella" men det gav inga ledtrådar. Fast de kanske inte hängde ihop?
Alltså oavsett resmålet, du menar själva reseformen? Före den smidiga internetbokningens tid, var jag några gånger på charter till Rom, Jerusalem och andra städer. Jag ser inte riktigt varför charter (flyg och hotell i ett) skulle beröva dessa resor poängen?
Annars tycker jag att det bästa med nätet är att man slipper ha med resebyråer att göra.
Jag fattar inte poängen med sushi.