mandalaki
Trådstartare
Jag har inte förstått poängen med att bada ute. Man blir blöt. Och kall.
Det är just det som ÄR poängen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte förstått poängen med att bada ute. Man blir blöt. Och kall.
Jag gillar iof inte värmen som sådan, men har ändå försökt att på något vis omforma det där med värme och sol; men jag undrar; ser du något om du läser i solen? Det tycker jag själv är det största problemet med att sola; jag kan inte roa mig med något, har jag solglasögon på blir jag ju världens panda eller tvättbjörn eller vad det nu är, lyssnar jag på musik så smälter telefonen och försöker jag läsa ser jag ju absolut ingenting för att jag är helt bländad. Hur gör man?!
Hahaha, men... det blir ju ännu jobbigare då? Då kan han ju beklaga sig över ännu en felaktig väderrapport!
Det händer inte bara dig. Fast jag som är kort får dem typ i nacken istället.
Är du inte klok!!! Menar du att du kan leva ett fullgott liv utan att spana på vädersajter var tionde minut?? Du måste ett miserabelt liv.Jösses
Jag har aldrig brytt mig. Det blir ju det väder det blir, liksom. Första gången jag tyckte att väderprognoser hade någon relevans överhuvudtaget var när @Jane_Done använde dem för att veta om hennes häst skulle ha täcke på sig imorgon. Det lät logiskt
Är du inte klok!!! Menar du att du kan leva ett fullgott liv utan att spana på vädersajter var tionde minut?? Du måste ett miserabelt liv.
Jag kommer att gå och handla med ryggen - och nacken - strykande längs hyllorna i fortsättningen
I vädersajternas barndom satt mina kollegor och stirrade upphetsat på sina skärmar: Kolla, nu kommer regnet!
Men titta ut för fan
Jag är uppvuxen på ett lantbruk och matades med att väder faktiskt är viktigt. Det är en tämligen väderberoende verksamhet ju. Sen är det svårt att släppa även nu när jag egentligen inte behöver bry mig så mycket.Jamen exakt!! Det är ju det väder det är och blir vad det blir. Helt omöjligt att påverka genom att läsa prognoser (eller beklaga sig). Det är liksom bara ..... väder.
Med pool är det mest så att jag själv verkligen inte ser behovet för egen del (och tycker att de flesta pooler är så oerhört fula), men funderar inte direkt mer på det.
Däremot kom jag på nu att jag inte förstår poängen med buffé och just buffé tycker jag att jag råkar ut ganska ofta för.
Jag tror det är större andel som är religiösa här än generellt i Sverige. Och även icke-troende kan låta döpa sina barn.
men att jag avviker när jag känner att promillehalten börjar bli lite för hög.
Förlåt, måste bara få fråga; jag blir så gräsligt nyfiken, vad gör du övriga 60/61 kvällar..??
)
Är du kort så är det ett sämre alternativ eftersom du istället får en tutte i nyllet.
Vår pappa sysslar med flyg och vi fick tidigt lära oss att vädret var A och O här i livet, så det kommer väl därifrån.