Sv: Vad irriterar dig/din partner ?
*kl*
Bidrar med några till irritationsmoment.
Sambon...
* Gnisslar tänder i sömnen ibland, speciellt om jag slår honom när han snarkar. Slutar han gnissla, så börjar han snarka.
* Kan somna lite varstans bara han slappnar av och blundar. Det kan inte jag, speciellt inte dagtid.
* Lovar att han ska göra saker men struntar i det, "glömmder "eller orkar inte.
* Kan äta hur mycket godis och skräpmat som helst utan att gå upp ett enda gram i vikt. (Medan jag sväller som en flodhäst av bara tanken, och vi båda älskar allt som är onyttigt
)..
* Har noll koll på pengar och ekonomi. Kan lägga någon tusenlapp på saker som är helt onödiga, medan han tycker att några hundra för nya skor är dyrt.
Han då, han stör sig på att jag..
* Kan sova hur djupt och länge som helst på morgonen, och blir mycket irriterad över att bli väckt.
* Alltid fryser om fötterna och gärna värmer dom på honom. (Här pratar vi arktiska isklumpar på varm rygg)
* Strör mina hästsaker överallt och hänger blöta fettiga täcken på tork i duschen så hela huset luktar häst.
* Ibland inte har lust att göra något alls. Överhuvudtaget.
* Tycker om att lyssna på hårdrock, metal och annat trallvänligt i bilen.
* Avskyr att ringa till företag och andra okända människor.
* Inte tycker att pengar är så superviktigt runt vänner och familj, ärligt talat är jag usel på att få tillbaka några lånade pengar överhuvudtaget.