Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 757
Status
Stängd för vidare inlägg.
Strax dags att åka hem. Ska iofs bara byta kläder och sen ska jag till stallet. Ingen särskild aktivitet ikväll heller utan jag ska nog bara duscha och sen slappa i soffan.

Det sitter fast en kattunge (tror jag) någonstans (jag gissar på i ett drain) på ett ställe på campus (jag går förbi varje kväll på vägen hem och den började ropa i början av veckan). Den svarar dock inte när jag lockar på den utan tystnar så jag har inte lyckats lokalisare precis vart den är.

Nu sa katt gruppen på campus att de trodde att det fanns svarta kattungar i närheten, nu måste jag hitta den :cry:

Det sitter fast en kattunge (tror jag) någonstans (jag gissar på i ett drain) på ett ställe på campus (jag går förbi varje kväll på vägen hem och den började ropa i början av veckan). Den svarar dock inte när jag lockar på den utan tystnar så jag har inte lyckats lokalisare precis vart den är.

Nu sa katt gruppen på campus att de trodde att det fanns svarta kattungar i närheten, nu måste jag hitta den :cry:
Åh, hoppas du hittar den! :eek: :cry:

Snart hemma efter två jobbdagar. Börjar verkligen känna igen mitt gamla jag på jobbet, hur bra jag trivs på arbetsplatsen men framförallt med yrket och mina arbetsuppgifter.
Dock är jag totalt slut nu och hjärnan fungerar inte riktigt som jag vill (som den gjort tidigare på jobbet), måste försöka acceptera att den behöver tid på sig (uppenbarligen väldigt lång tid :meh: ).

Fixat lite mat, fick bli att steka kycklinghamburgare. Det är svårt att komma på och laga nått när man bara är vaken ca 3-4 timmar innan jobbet.
Imorgon måste jag sova mycket kortare än vanligt, då jag måste upp i tid på lördag, typ halv nio redan. Jag och kompisen ska till Stockholm för att va med i pride tåget :)

Fixat lite mat, fick bli att steka kycklinghamburgare. Det är svårt att komma på och laga nått när man bara är vaken ca 3-4 timmar innan jobbet.
Imorgon måste jag sova mycket kortare än vanligt, då jag måste upp i tid på lördag, typ halv nio redan. Jag och kompisen ska till Stockholm för att va med i pride tåget :)
Det ska jag med vara! Jag målade mina naglar i Pridefärger idag!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
278
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 25 26 27
Svar
533
· Visningar
30 528
Senast: EZMK
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
787
Senast: Guldaskig
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 764
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka