Vad i hela friden gör vi? Del XXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stackare :(
Hoppas tabletterna hjälper en smula, kram!

Tack :love:

När dom väl verkar så däckar jag nog gott!

Har tid hos kiron nästa vecka, hoppas att han kan hjälpa mig att rätta till svanskotan på mig. Sist hade jag ju för ont, han fick knappt peta på den för mig :angel:

Tack och lov så går det bra att sitta ner så länge jag inte lägger benen i kors :D

Du o jag :love:

Veckan har av någon anledning varit lång ochatungjobbad. jag är trött. Skittrött - mest i huvudet. Ska inte göra något vettigt alls.
En helt obokad helg väntar. Har bunkrat upp med köttfärs och grönsaker och ska laga mat. Och vandra i skogen. Och pyssla i trädgård och hus. Kort sagt bara drälla omkring och ha de bra.

Fick ett samtal om ID-koll av 6 eller 7 fölisar i slutet av månaden också. Kul och intressant. Tyvärr ett par skäckar - trots att jag sagt till kunden att hon inte ska betäcka fram skäckar ;)

Skål allihop. Nu dricker vi vin hörni.

Jag skålar i mediciner idag :D

Kommer nog vara den som är mest påverkad snart :angel:

En av sonens vänner ska ev börja jobba i våran stad öch frågade om han fick bo hos oss då.

Vi bor bara i 2 rum och kök men med tanke på bostadsmarknaden här så får han självklart bo hos oss.

Vi får helt enkelt tränga ihop oss. Pojken måste ju bo någonstans!

Sedan har han lovat att rasta hunden varje dag med :D

Du o jag :love:

Veckan har av någon anledning varit lång ochatungjobbad. jag är trött. Skittrött - mest i huvudet. Ska inte göra något vettigt alls.
En helt obokad helg väntar. Har bunkrat upp med köttfärs och grönsaker och ska laga mat. Och vandra i skogen. Och pyssla i trädgård och hus. Kort sagt bara drälla omkring och ha de bra.

Fick ett samtal om ID-koll av 6 eller 7 fölisar i slutet av månaden också. Kul och intressant. Tyvärr ett par skäckar - trots att jag sagt till kunden att hon inte ska betäcka fram skäckar ;)

Skål allihop. Nu dricker vi vin hörni.
Vi har tyvärr redan tömt vår vinflaska...

Tyckte min nya telefon tog lite oskarpa kort. En aning besviken faktiskt. Och irriterad. Funderade på att gå till affären och klaga.

Ligger nu i badkaret och vänder på telefonen och då ser jag att kameralinsen är inte jämt svart. Hooooooops var visst en liten plastfilm på kameralinsen :rofl: :rofl:

Ska nog följa @ainasoja förslag då jag mått skit hela veckan och varit trött både i kropp och knopp sedan i måndags och torsdag spädde det på med värk i muskler och leder och feber på det .Fick sota för att jag sprang som ett jehu med röjsågen och kände mig i fin form förra helgen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Det startade med att jag fick gmail (som jag aldrig använder) om en bokning på ett hotell i ett grannland. Mailade tilbaka och sa att...
2
Svar
33
· Visningar
2 685
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Gunnar
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
51 52 53
Svar
1 055
· Visningar
27 910
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar