Jag har suttit ute i typ 1,5 timme men ska nog flytta in till soffan nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stackare
Hoppas tabletterna hjälper en smula, kram!
Du o jag
Veckan har av någon anledning varit lång ochatungjobbad. jag är trött. Skittrött - mest i huvudet. Ska inte göra något vettigt alls.
En helt obokad helg väntar. Har bunkrat upp med köttfärs och grönsaker och ska laga mat. Och vandra i skogen. Och pyssla i trädgård och hus. Kort sagt bara drälla omkring och ha de bra.
Fick ett samtal om ID-koll av 6 eller 7 fölisar i slutet av månaden också. Kul och intressant. Tyvärr ett par skäckar - trots att jag sagt till kunden att hon inte ska betäcka fram skäckar
Skål allihop. Nu dricker vi vin hörni.
Trött efter en lång dag. Nu väntar jag på Så vi kan äta smörgåstårta.
Vi har tyvärr redan tömt vår vinflaska...Du o jag
Veckan har av någon anledning varit lång ochatungjobbad. jag är trött. Skittrött - mest i huvudet. Ska inte göra något vettigt alls.
En helt obokad helg väntar. Har bunkrat upp med köttfärs och grönsaker och ska laga mat. Och vandra i skogen. Och pyssla i trädgård och hus. Kort sagt bara drälla omkring och ha de bra.
Fick ett samtal om ID-koll av 6 eller 7 fölisar i slutet av månaden också. Kul och intressant. Tyvärr ett par skäckar - trots att jag sagt till kunden att hon inte ska betäcka fram skäckar
Skål allihop. Nu dricker vi vin hörni.
Jag får också skippa vinet. Ska volontärarbeta på loppisen imorrn och ryggen gör löjligt ont och så har jag satt mig i soffan utan att ta värktabletterSkål allihop. Nu dricker vi vin hörni.
Jösses ballar du redan ur .Hade räknat med ditt sällskap här ikvällHaha @tanten nu börjar jag känna mig rätt full så jag ska nog sova.
Hoppas någon annan i tråden fixar det längre än vad jag gjorde så du slipper skåla ensam
Jösses ballar du redan ur .Hade räknat med ditt sällskap här ikväll
Anledning till att hon hoppade i var gäss,det betyder att jag har en fågelhund,vilken ras kan apportera fågeln o Gissa?
Slängt in 6 hästar och det är oväder , regn och åska
Tyckte min nya telefon tog lite oskarpa kort. En aning besviken faktiskt. Och irriterad. Funderade på att gå till affären och klaga.
Ligger nu i badkaret och vänder på telefonen och då ser jag att kameralinsen är inte jämt svart. Hooooooops var visst en liten plastfilm på kameralinsen