Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Anledning till att hon hoppade i var gäss,det betyder att jag har en fågelhund,vilken ras kan apportera fågeln o Gissa?Du får börja köra med vattenapportering Dvs en till hund som hoppar i och hämtar Gissa
KramÄr galet seg idag (sovit dåligt pga blåst, för kallt täcke, för varmt täcke), och försöker andas mig igenom magknip. Får skylla mig själv när jag inte ätit ordentligt under gårdagen. Det är ju inte lätt att få i sig frukost när det gör såhär ont, så kroppen liksom motarbetar sig själv när den gör det svårt att fylla på både substans och energi.
Om en halvtimme ska jag försöka cykla iväg till skolan, trots att jag mest vill bädda ner mig i sängen igen.
StackareHar galet ont i svanskotan och har sovit som en kratta inatt. Kan bara ligga på sidan och vaknar så fort jag lägger mig på rygg.
Har tagit smärtstillande och sömntablett nu så jag hoppas att jag får sova gott sedan.
Du o jagHar slagit ner röven i soffan med ett glas vitt i handen, tänker inte lyfta ett finger till idag .