Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JaHörrni, det finns ju folk här som är bra på bilar. Det är INTE jagJag kör nu en v70 men skulle vilja ha en mindre bil. En av åkarna har två jag ska kolla på. En Renault Clio, manuell och en PT Cruiser, automat. Det känns som att PT Cruisern är lagomt mellanstor, MEN jag har knappt kört automat känns det som!
Vande mig ioft vid det på jobbet jag var på för ett år sen, men den körde jag ju inte dagligdags. Är jag löjlig som är rädd för en automat?
![]()
Kort och koncist svar
Men vad i hela?I övrigt så hatar jag vårt avlopp, han som gjorde avloppet var ute i veckan, det kan tänka sig att det kanske har blivit något felnähä? Det menar du inte? Ett nytt avlopp för X antal tusen som har strular från dag 1.... Spolbilen ska komma på måndag men det vore ju kul att kunna använda avloppet under helgen, vatten direkt i källaren när jag försökte köra en tvättmaskin, jag har inte tvättat på en vecka och vi börjar bli desperata...
![]()
Och jag väntar på snökaoset jag läser om i tidningarna,inget regn,ingen snö,blåser som fan,torrt på vägen mm .
Men nu har jag kört ut bilen från garaget så då kommer det säkert.![]()
Jag lämnade garagedörrarna öppna, för jo jag förväntar mig att den byter från grå till vit färg,men nu är jag beredd.Ja, naturligtvis. Vad förväntade du dig?!![]()
Vi får peppdansa oss pigga så vi håller över vintern![]()
Håller med på anka.Ytterligare en röst på ankbröst alltsåRestaurangen är bra på kött men jag håller med om att ankbröstet känns lite piffigare.
Jag åker till Jamaica om typ 80 dagarFörsöker tänka på det för att ha en rimlig chans att överleva
![]()
Grattis på födelsedagen!Idag har vi varit och åkt pulka!