Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon känns nedstämd, vilket inte är så konstigt eftersom hon har tratt på sig och fastnar här och där. Hon har i alla fall ätit lite flytande kattgodis. Svansen är 5 cm kortare, men då är det väl mindre risk för att den ska fastna igen i framtiden tänker jag.@Marita73
@cili Snälla, håll dig långt bort från hundar vänd åt andra hållet om det ens liknar en hund även om du tror att det inte är en hund.
Hur mår kisse?
Idag var planen att gå och hämta ut ett paket men blev inte så, tur ändå för det kom en till paketavi i brevlådan så nu slipper jag gå 2 gånger.
Ibland är det tydligen bra att skjuta upp saker lite
Ena paketet vet jag inte ens vad det är för något, så det kan bli spännande![]()
Hon känns nedstämd, vilket inte är så konstigt eftersom hon har tratt på sig och fastnar här och där. Hon har i alla fall ätit lite flytande kattgodis. Svansen är 5 cm kortare, men då är det väl mindre risk för att den ska fastna igen i framtiden tänker jag.
Hon får vackert hålla sig till blötmat tills imorgon, vill att hon får i sig så mycket vätska som möjligt nu när hon inte haft tillgång till vatten under dagen. Men imorgon kan hon få dreamies igenLilla gumman. matte får höja hennes humör med dreamies.
Tratt är ett elände men tyvärr nödvändigt ibland.
@cili ge henne en stor kram från mig!![]()
Fast är hon OP så har hon ju haft dropp,så då behövs inget vatten extra.Hon får vackert hålla sig till blötmat tills imorgon, vill att hon får i sig så mycket vätska som möjligt nu när hon inte haft tillgång till vatten under dagen. Men imorgon kan hon få dreamies igen![]()
Vaaaa? På jobb hoppas jag?!Det stod just en kille och pissade mot fönstret in hit. Myspys. Blinkade med ljuset och då fick han bråttom äcklet![]()
![]()
Hon är dålig på att dricka i vanliga fall, och dricker sämre med tratt. Så det hon fått i sig via dropp behöver inte spenderas på att blöta upp torrfoderFast är hon OP så har hon ju haft dropp,så då behövs inget vatten extra.
Vaaaa? På jobb hoppas jag?!![]()
Haha, jag tänkte väl det.Just ja, glömde den biten
Jo, jag är på jobb. Hade det hänt hemma på gården skulle killen va kastrerad nu
![]()