Vad i hela friden gör vi? Del XXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter I morgonrock framfor morgon nyheterna på tv fortfarande. I dag ar det en seg morgon, men Med tanke på att alla nyheter bara handlar om Trump och Clinton (yes, det ar viktigt men kan bli aldeles for mycket) orkar jag nog inte procrastinate mycket langre:p

Vaknade med ett ryck, övertygad om att det var morgon och att jag måste ha försovit mig eftersom det var ljust ute. Tog en stunds stirrande på klockan innan jag fick ihop saker och ting ;)
Måste äta lite mat och sedan motionera pållar. Å baka bröd. Å nu kom jag på att jag ska bara motionera en pålle idag eftersom Slyngelhästen har en veckas vila.

@Marita73 :heart
@cili Snälla, håll dig långt bort från hundar vänd åt andra hållet om det ens liknar en hund även om du tror att det inte är en hund.
Hur mår kisse? :love:

Idag var planen att gå och hämta ut ett paket men blev inte så, tur ändå för det kom en till paketavi i brevlådan så nu slipper jag gå 2 gånger.
Ibland är det tydligen bra att skjuta upp saker lite :banana:
Ena paketet vet jag inte ens vad det är för något, så det kan bli spännande :confused::p

Depression de luxe, mycket mindre a-kassa än jag trott pga felräkning från min sida + då att de går ut snarare än jag också trott. Kul. Intervju igår men nja, kändes tyvärr inte bra. Börjar bli desperat, blir riktigt tufft att leva på a-kassan jag kommer att få. Helvete också.

@Marita73 :heart
@cili Snälla, håll dig långt bort från hundar vänd åt andra hållet om det ens liknar en hund även om du tror att det inte är en hund.
Hur mår kisse? :love:

Idag var planen att gå och hämta ut ett paket men blev inte så, tur ändå för det kom en till paketavi i brevlådan så nu slipper jag gå 2 gånger.
Ibland är det tydligen bra att skjuta upp saker lite :banana:
Ena paketet vet jag inte ens vad det är för något, så det kan bli spännande :confused::p
Hon känns nedstämd, vilket inte är så konstigt eftersom hon har tratt på sig och fastnar här och där. Hon har i alla fall ätit lite flytande kattgodis. Svansen är 5 cm kortare, men då är det väl mindre risk för att den ska fastna igen i framtiden tänker jag.

Hon känns nedstämd, vilket inte är så konstigt eftersom hon har tratt på sig och fastnar här och där. Hon har i alla fall ätit lite flytande kattgodis. Svansen är 5 cm kortare, men då är det väl mindre risk för att den ska fastna igen i framtiden tänker jag.

Lilla gumman. matte får höja hennes humör med dreamies.
Tratt är ett elände men tyvärr nödvändigt ibland.
@cili ge henne en stor kram från mig! :heart

Lilla gumman. matte får höja hennes humör med dreamies.
Tratt är ett elände men tyvärr nödvändigt ibland.
@cili ge henne en stor kram från mig! :heart
Hon får vackert hålla sig till blötmat tills imorgon, vill att hon får i sig så mycket vätska som möjligt nu när hon inte haft tillgång till vatten under dagen. Men imorgon kan hon få dreamies igen :up:

Det stod just en kille och pissade mot fönstret in hit. Myspys. Blinkade med ljuset och då fick han bråttom äcklet :wtf: :yuck:

Hästarna är inne och det är rätt skönt att man startade kaminen innan man gick ut istallet

Tjejer och killar kör lungt imorgon kunder till mig har sagt att de lär bli minusgrader inatt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 730
Senast: Enya
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 244
Senast: Claraclara
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
720
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Starlink
  • Sytråden del 4
  • Facebook har låst kontot

Hund, Katt, Andra Djur