Fortsätt på den inslagna vägen och låt bli dom. Gå i frisk luft istället!
Men jag gillar att röka mina smaksatta cigaretter på sommaren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fortsätt på den inslagna vägen och låt bli dom. Gå i frisk luft istället!
@Snurrfian Nu ligger antagningsbeskedet ute!![]()
Av fem sökta kurser blev en inställd och en är jag reserv på. Så jag måste välja vad jag vill läsa i höst, att ta alla är inget alternativ efter vårens erfarenheter. Det beslutet får nog mogna en liten stund. Hade varit så mycket enklare om jag bara blivit antagen till enStudent blir jag inte till hösten...o kanske lika bra det...är rätt less.
Hur gick det för dig?
Av fem sökta kurser blev en inställd och en är jag reserv på. Så jag måste välja vad jag vill läsa i höst, att ta alla är inget alternativ efter vårens erfarenheter. Det beslutet får nog mogna en liten stund. Hade varit så mycket enklare om jag bara blivit antagen till en![]()
Verkligen jättetråkigt när dom ställer in sånt man sett fram emot.Absolut är det så. EN kurs, ETT val = problem solved.
Hade också inställda kurser o det är lite trist för de var mina förstaval. Men men.
Verkligen jättetråkigt när dom ställer in sånt man sett fram emot.
En av dom jag velar över är en kurs om validitet och reliabilitet för mätmetoder (nördfaktorn är hög nu...). Det känns som en kurs som är bra att ha, men frågan är om man orkar 50% sånt samtidigt som ett program på 100%? Å andra sidan har vi ju redan läst en hel del om det där, så det är ju inte helt nytt för mig vilket borde innebära att det inte krävs fullt så mycket studietid. Det kommer bli några dagar av velande för min del...