Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 414
Status
Stängd för vidare inlägg.
åh, vilken underbart väder det är idag, pissregnar som sjutton. Jag som skulle rida värsta dressyrpasset på min häst i paddocken, känns ju sååååå lockande just nu. :angel:

Ropar på @Gunnar för det är något fel som är trasigt här! Jag får bara aviseringar från den här tråden om någon taggar/citerar mig eller om jag är inne och skriver ett inlägg samtidigt som tråden får nya inlägg. Annars saknas aviseringarna :down: Känner mig lite utanför och mobbad av tråden :cautious: :D

Gårdagen tillbringades på stranden med vovvan :love: Fick lite mer ordning och reda på tankarna. Väldigt välbehövligt även om det också gjorde mig väldigt ledsen. :cry:
Vovvan är utan smärtstillande sen några dagar tillbaka och mår sämre och haltar när hon tror att jag inte ser :devil: (ögontjänare) men min vet är nu tillbaka från semestern :bow: så nu har vi en plan och ny röntgen inbokad på torsdag av frambenen. :up: :nailbiting: :cautious:

Ont i axlarna, tackar gud för han som uppfann Linnex som gör att jag överlever och kan ta mig till jobbet i dag. Många extratimmar och pass denna vecka. Precis vad som behövs :up:

Student blir jag inte till hösten...o kanske lika bra det...är rätt less.

Hur gick det för dig?
Av fem sökta kurser blev en inställd och en är jag reserv på. Så jag måste välja vad jag vill läsa i höst, att ta alla är inget alternativ efter vårens erfarenheter. Det beslutet får nog mogna en liten stund. Hade varit så mycket enklare om jag bara blivit antagen till en ;)

Av fem sökta kurser blev en inställd och en är jag reserv på. Så jag måste välja vad jag vill läsa i höst, att ta alla är inget alternativ efter vårens erfarenheter. Det beslutet får nog mogna en liten stund. Hade varit så mycket enklare om jag bara blivit antagen till en ;)

Absolut är det så. EN kurs, ETT val = problem solved. :)
Hade också inställda kurser o det är lite trist för de var mina förstaval. Men men.

Fick en ångestattack på jobbet igår, tog ledigt idag och ska träffa läkare i eftermiddag. Blir skakig bara jag tänker på att göra nåt utanför huset..

Absolut är det så. EN kurs, ETT val = problem solved. :)
Hade också inställda kurser o det är lite trist för de var mina förstaval. Men men.
Verkligen jättetråkigt när dom ställer in sånt man sett fram emot.

En av dom jag velar över är en kurs om validitet och reliabilitet för mätmetoder (nördfaktorn är hög nu...). Det känns som en kurs som är bra att ha, men frågan är om man orkar 50% sånt samtidigt som ett program på 100%? Å andra sidan har vi ju redan läst en hel del om det där, så det är ju inte helt nytt för mig vilket borde innebära att det inte krävs fullt så mycket studietid. Det kommer bli några dagar av velande för min del...

Kom på att jag ju kunde börja kolla in välkomstbreven från kurserna = se schemaupplägget. En del av min hjärna försöker övertyga resten om att man visst kan läsa allt samtidigt. Som tur är tycker den större delen att det är dumt.

Verkligen jättetråkigt när dom ställer in sånt man sett fram emot.

En av dom jag velar över är en kurs om validitet och reliabilitet för mätmetoder (nördfaktorn är hög nu...). Det känns som en kurs som är bra att ha, men frågan är om man orkar 50% sånt samtidigt som ett program på 100%? Å andra sidan har vi ju redan läst en hel del om det där, så det är ju inte helt nytt för mig vilket borde innebära att det inte krävs fullt så mycket studietid. Det kommer bli några dagar av velande för min del...

Har sjäv läst en termin på 150% och det var inte så jobbigt som jag trodde, även om den som gick på 100% var rejält tung. Hoppas du kan ta ett beslut som känns rätt för dig. :)

Ska läsa kulturanalytisk fördjupning (30 hp) inom mitt program. :D

Och on topic - letar efter en sax för att fixa min lugg. :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 26 27 28
Svar
547
· Visningar
15 270
Senast: sthu
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka