Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 554
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur gick det? (kanhända du redan har svarat, men jag orkar aldrig läsa igenom det jag missar i tråden :o utan hoppar bara in igen på den sida det blir, oftast den sista.)

Var i samma sits som du och besiktigade bilen i veckan, som tack och lov gick igenom.
Bilen gick igenom med samma anmärkning som förra året, det har börjat rosta på ett ställe.
Släpet däremot, vilket jag var mest orolig för, gick inte igenom. Bromsljuset bestämde sig för att inte funka på besiktningen men fungerade klockrent senare, skyltbelysningen satt på trekvart och lyste inte, vilket är skumt då jag hade inne släpet för att fixa elen och de bytte baklucka, då borde de sett att skyltbelysningen inte satt som den skulle... å såklart fick golvet underkänt... kostar ca 15 000kr att byta det.... hade inte tänkt kosta på det släpet det egentligen, då jag inte vill ha kvar vagnen, trivs inte med den...

Gör en fuling och åk dit ändå? :) De blir nog bara glada för en till säljare.
Jag blev lite vrång och skiter i det :p Kan dom inte behaga att svara när man ringer eller på sms så ska dom inte få mina 50 kr som det kostade heller :mad::D och dessutom har jag inte förberett heller då jag inte fick nått svar, mina loppis grejer är på brorsans vind.

Funderar på att cykla ner och doppa mig I havet och sedan hem och duscha och förbereda mig inför dagens dejt.

Bah vill bara ligga hemma på soffan och se på Dag.

Ytterligare en vidrigt varm dag. Känner mig som världens sämsta hästägare och mår ordentligt psykiskt dåligt av att inte kunna röra på vare sig mig eller hästen.
Äh gå och bada med er. :p

swimminghorses.jpg

Det skulle jag gärna göra om det fanns någonstans här att bada. Till och med kärren har torkat upp så vi kan inte ens ta ett riktigt grisabad.
Ungefär som här då, mossen och kärret jag vadar över i vanliga fall och där vattnet går upp på låren joggar jag över nu utan att knappt bli blöt om fötterna.

Apropå grisabad så hade jag ju en fjorda som helt utan förvarning kunde vika ihop sig när hon kände för ett grisabad i nåt dyhål, ryttare eller inte på ryggen, det gick lika bra att rulla runt ändå tyckte hon. :D
Tur jag bodde vid sjön och att stranden var badvänlig just där för ibland såg vi ut som riktiga träsktroll när hon fått ett ryck och rullat runt med mig underst. :o :p

Är man illa ute om man börjar sjunga på Justin Biebers låtar? Det är man va? :nailbiting::arghh:
(De är ju inte ens bra, tycker jag! Eller rättare sagt, de flesta låtarna från LM-passen är allt från ok till ungefär skitdåliga och "öh...hur tänkte de här?!" :rofl:)

Är man illa ute om man börjar sjunga på Justin Biebers låtar? Det är man va? :nailbiting::arghh:
(De är ju inte ens bra, tycker jag! Eller rättare sagt, de flesta låtarna från LM-passen är allt från ok till ungefär skitdåliga och "öh...hur tänkte de här?!" :rofl:)
Neeeej då! JB är såå bra. *försöker intala mig själv* Fast de nya är inte så dåliga faktiskt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka