Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 551
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter just nu och tittar på när sjöräddningssällskapet bogserar en stoooor båt. De är rätt awesome faktiskt.

Och eftersom jag har noll koll kokosboll håller jag på att bränna upp nästa arm så nu dags att lämna min klippa innan det går åt helvete totalt. :rofl:

Grannens poolreningsverk fixat, käkat lunch där också, råkat köpa en 20 fots kylcontainer samt bokat frakt på den också. Ibland går det fort. :D

Tänkte bära in 7 lådor med laminatgolv från bilen, vilket kap = 21 kvm för 609 kr :D , men hyresvärdens gårdsfolk är här och kikar proppskåpen på gården med sambon. Det kommer väl kor snart kan jag tro, det är enda anledningen till att de behöver kolla strömmen :p

Skulle vilja baka nåt, men ligger i soffan med värkande kropp.
Var på hundtävling tidigare idag och det i samband med att jag inte haft nån egentlig vila sen jag jobbade i onsdags och torsdags gör att kroppen säger ifrån.
Hoppas en timme i soffan ska göra mig lite piggare. Sov tom i bilen på väg hem efter tävlingen :o

Väntar på kompisen, vi ska på bio :) Alice i spegellandet. Har inte bestämt vad jag ska äta till bion än dock. Snacks, godis eller popcorn? :cautious::confused:

Tack för alla grattishälsningar :D

Jag kom precis hem efter en lång(!) promenad med en man som jag fått kontakt med på nätet. Det var länge sedan jag träffade någon som det var så rakt igenom kul att umgås med och vi hann väl knappt tillbaka till bilarna innan vi kommit överens om att vi absolut måste ses snart igen :p Bra början på dagen m.a.o. Nu äter jag glass!
Grattis och grattis. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Annonsera mera hundar 2
  • Tuggbensfavoriter

Hästrelaterat

Tillbaka