Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 551
Status
Stängd för vidare inlägg.
Beslutsångest! Ska handla byxor på asos och kollar nu deras måttabell.
Vanligtvis har jag strl 36 på kläder. Det ska vara strl 8 i engelska storlekar enligt hemsidan. Enligt måttabellen är dock strl 8 för de som har 65cm midja, jag har just nu 70cm midja. Ska jag köpa strl 8 eller 10...?

Hemkommen från grannen, hon ringde och sa att det var grillat på G så nu är jag mätt och lite på lyset.
DRUNK-RUSSIAN-1024x536.jpg

Jag har aktivt försökt stressa av som jag inte gjort på länge... ja, jag har en massa skit som måste fixas men idag har jag druckit cider medans jag planterat om min skog av tomater och planterat mina dekorationsblommor (kan ha råkat peta ner lite frön också). Jag har legat raklång på min gräsmatta och bara varit. Skit samma att det fanns en massa måsten, jag behövde det här.

Jag grillade middag åt oss också :D och är inte en fläck nykter :up:
Låter bra @athena_arabians :);)

Blir ingen loppis imorgon. Kvinnan som står som kontaktperson för att boka plats har inte behagat att svara. Riktigt dålig stil :rage::down::turd:
Nu ska jag sova.

Beslutsångest! Ska handla byxor på asos och kollar nu deras måttabell.
Vanligtvis har jag strl 36 på kläder. Det ska vara strl 8 i engelska storlekar enligt hemsidan. Enligt måttabellen är dock strl 8 för de som har 65cm midja, jag har just nu 70cm midja. Ska jag köpa strl 8 eller 10...?
Grattis på födelsedagen! :D Jag skulle ringa/mejla och kolla om deras storlekstabell stämmer... Vis av erfarenheten när vi försökte köpa byxor till dottern via nätet... Nu var det väldigt specialbyxor visserligen men storlekstabellen var fullständigt fel och de hade visserligen 34- 52 som storlekar men dottern som normalt sett har 34 på byxor kunde i midjan ha 42 men då var byxorna typ en halvmeter för långa istället... :meh: Så vi ska beställa måttsydda byxor i slutet av sommaren istället... :crazy:

Ska dricka kaffe och önskar liite regn. Nu har det varit varmt flera dagar så ett litet avbrott skulle vara skönt :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka