Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 551
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och filar på personligt brev och CV, till slut vet man inte vad som är bra och vad som är skit. Jag har fifflat med det här i nästan en vecka nu och är så trött på det att jag inte vill ha jobbet längre! ;) Men för att inte gå i fullständig konkurs måste jag ha ett jobb pronto!

Mmm, alla som skulle titta på lägenheten har gjort det så jag har äntligen kunnat ta av mig byxor och hoppat i en urgammal tunn t-shirt och dra ner persiennerna. Oh ljuvlighet. :D

Svettas ihjäl, det är fortfarande alldeles för varmt :wtf:

Funderar på att gå och köpa glass eller vattenmelon eller både och :angel::D

Ser på Sveriges yngsta mästerkock tillsammans med dottern men snart är det sovdags för henne. Då ska jag duscha innan jag sätter mig på trädäcket.

Kastade ut pengar på rullgardiner till vardagsrummet idag.

Det går inte att sova bredvid fönster med sol från 14 tiden till 23 tiden i denna värme om man inte har varken rullgardiner eller persienner så jag tröstade mig med att bli fattigare :(

Nu får jag trolla med knäna resten av månaden men det är värt det. Blir mycket pannkakor :wtf:

Hoppas osäkerheten som befäst sig hos mig går över med tiden.

Märker att jag numera automatiskt utarbetar en handlingsplan i huvudet så fort jag är ensam med någon av det manliga könet.

Behövde gå av mig ilska och frustration (som dock inte var min egen alldeles) vilket gjorde att det tog 2,5 timme att gå från gymmet. Mot de vanliga 12 minutrarna :rofl:
Sen gick jag till sjukhuset t/r på fm, kanske 7 km totalt?

Bara för att jag kan, liksom! :rofl::banana::bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka