Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Smälter bort i värmen
körde örngott i och stort jäkla 160 påslakan med så det inte rasslar allt för mycket i maskinenJag kör mina i 60 grader,inga örngott,rasslar som fan i maskinen
Sprang 5 km innan det blev för varmt, gudomligt skönt
Det är skillnad om man kan ligga på en strand och svalka sig i vatten emellanåt.Här är bara 33 nu... Var faktiskt lite småkyligt efter badet. Klockan är iofs drygt 17.30 här. Ska snart gå och inhandla vin
Jodå,det är väldigt lockande att ligga i ett rött äppleDet är skillnad om man kan ligga på en strand och svalka sig i vatten emellanåt.
Hundarnas lilla pool är inte så lockande
Varför är man uppfostrade till snäll flicka som inte kan sätta gränser och säger nej?
Och att det andra "friska" knät enligt läkarna var just "friskt". Undrar om det då är friskt eller inte?
Frisk blir jag nog aldrig, men förutom nedsatt funktion i axeln (vem vet vad som felas i den nu när skelettet är läkt och problemen kvarstår. Utan vidare motivering har man beslutat att inte gå vidare med det...) men jag mår nog så bra jag bara kan, så otroligt glad för det!Men alltså..vad har jag missat? Var inte du frisk o back in business?
Hundarna har ett gröntJodå,det är väldigt lockande att ligga i ett rött äpple
Dom låg så långt ner så jag orkade inte rota fram en grön,fast jag egentligen velat haft det istället,men den syns ju på gräsmattan i alla fallHundarna har ett grönt
Frisk blir jag nog aldrig, men förutom nedsatt funktion i axeln (vem vet vad som felas i den nu när skelettet är läkt och problemen kvarstår. Utan vidare motivering har man beslutat att inte gå vidare med det...) men jag mår nog så bra jag bara kan, så otroligt glad för det!
Fast just det här kom alltså från journalerna som skrevs då, när skadorna var "färska" (i detta fallet ca 2,5 v gamla ) och jag undrar ju vad det är i det "friska" knät
Usch! Vilken mardröm!Ahaa....då är jag med. Tänkte om något helt nytt hänt o knäet hade kraschat igen.