Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Några blommor blev det allt men sen tog nog jorden slut, iaf om jag hade tänkt att fortsätta. Lite mer te o Heroes sedan sist har det allt också blivit. Tufft. ;)

Varför är man uppfostrade till snäll flicka som inte kan sätta gränser och säger nej?

En del föräldrar gör så. I sak är det ju inte fel men det får vissa konsekvenser ute i livet sedan som inte är alltid så trevliga. Det är tufft att lära om sig men ack så nödvändigt. Att lära sig bli mer ego är inte helt fel. ;)

Men alltså..vad har jag missat? Var inte du frisk o back in business?
Frisk blir jag nog aldrig, men förutom nedsatt funktion i axeln (vem vet vad som felas i den nu när skelettet är läkt och problemen kvarstår. Utan vidare motivering har man beslutat att inte gå vidare med det...) men jag mår nog så bra jag bara kan, så otroligt glad för det! :bump::banana:

Fast just det här kom alltså från journalerna som skrevs då, när skadorna var "färska" (i detta fallet ca 2,5 v gamla :p ) och jag undrar ju vad det är i det "friska" knät :rofl:

Frisk blir jag nog aldrig, men förutom nedsatt funktion i axeln (vem vet vad som felas i den nu när skelettet är läkt och problemen kvarstår. Utan vidare motivering har man beslutat att inte gå vidare med det...) men jag mår nog så bra jag bara kan, så otroligt glad för det! :bump::banana:

Fast just det här kom alltså från journalerna som skrevs då, när skadorna var "färska" (i detta fallet ca 2,5 v gamla :p ) och jag undrar ju vad det är i det "friska" knät :rofl:

Ahaa....då är jag med. :) Tänkte om något helt nytt hänt o knäet hade kraschat igen.

Jag ar forkyld :arghh: och Princess Diva ar i hoglop och har glomt vad ordet "sitt" betyder :confused: Maken ar grinig och det regnar :cautious: Den enda som ar helt okay ar Miss Mandy som tjafsar och vill trana :cool: Det ar val bast att starta dagen med en promenad langs floden och hamnen sa kanns det sakert battre sedan. :p

Står att det inte finns några kommande transaktioner på mitt skattekonto. Vad står det för er? Är trots allt bara fem dagar tills de börjar betala ut.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?
  • Ridskoleryttare
  • Bildtråd

Omröstningar

Tillbaka