Jag bor på synavstånd i fall ni vill ha kaffeJag snurrade ihop det med Sjötorp men vet ju att det heter Hajstorp, har varit där flera gånger men hjärnan är lite snurrig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bor på synavstånd i fall ni vill ha kaffeJag snurrade ihop det med Sjötorp men vet ju att det heter Hajstorp, har varit där flera gånger men hjärnan är lite snurrig
Gick det bra hos astmasköterskan förresten?
Haha kanske ska stanna till där när jag ska till Guldsmedshyttan hahaJag bor på synavstånd i fall ni vill ha kaffe
Går det på buke?Ska tidsinställa mängder med inlägg 02.44
Jaa fast det tog ju ett tag innan påslaget av ventoline avtogGick det bra hos astmasköterskan förresten?
Får väl utveckla ett script som loggar in mig automatiskt och spammar tråden med pasta?Går det på buke?
Biiiiiild tack!Ligger på stranden i Tel Aviv och dricker nån slags juice-ig drink
Har du tid o lust så gör det.Haha kanske ska stanna till där när jag ska till Guldsmedshyttan haha
Smälter bort och konstaterar att dagen går åt helvete när man blir av med bilar som man räknar med. Det är så lätt att göra mitt jobb
Men är inte det standard på sån där grejer?Jaa fast det tog ju ett tag innan påslaget av ventoline avtog