Jäääj you!I did!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jäääj you!I did!
TS bestämmer!Jag och min sambo tycker faktiskt att yttrandefrihet är viktigt. Sådetså. Matkrig är bra för... immunförsvaret?
*host* @LindgrenV började! *host*
21 år sen här hahahIdag är det tydligen 10 år sedan jag tog studenten, tiden går fort!
Helt inom godkända tidsramar!Pilutta dig va!
Ska tidsinställa mängder med inlägg 02.44Helt inom godkända tidsramar!
Nu blev jag sugen på det. Tur jag inte har nån av sakerna hemmaChokladboll och Cocacola till lunch.
Nu blev jag sugen på det. Tur jag inte har nån av sakerna hemma
Nu visar termometern varmare ute än inne. Jag och hundarna är inne...
Med lakritsströssel!Nu blev jag sugen på det. Tur jag inte har nån av sakerna hemma
Har en liten pool till hundarna (egentligen en sandlåda i plast). Själv föredrar jag nog skuggan eller inomhus just nu.
Tack, nu var jag inte sugen längreMed lakritsströssel!
Jäääj you!
Nej det är vid en av kanalslussarna norr om Töreboda och det är onsdagar jämna veckor,nästan hela sommaren.@dobbis Kunde inte citera dig i förra tråden så ropar på dig lite nu Börjar det på S, där du ser alla fina bilar på onsdagar ? Bor drygt 1 timme därifrån isåfall och undrar om det är jämna eller ojämna veckor som de kommer så jag kan åka dit med familjen
Nej det är vid en av kanalslussarna norr om Töreboda och det är onsdagar jämna veckor,nästan hela sommaren.