R
Reykjavik
Jag fick mens idag också så jag är lätt sur från början
Tänk vad fint om man kunde ha mens sådär 1-2 dagar och sedan må dubbelt så bra som man gjorde innan? Evolutionen har lite att jobba på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick mens idag också så jag är lätt sur från början
Ok, idag och imorgon sen semester. KÄMPA!
Jag var ihop med en A-lagare när jag pluggade i U-a
Tänk vad fint om man kunde ha mens sådär 1-2 dagar och sedan må dubbelt så bra som man gjorde innan? Evolutionen har lite att jobba på
Dricker kaffe , och bara njuter Ska in till stan på förmiddagen för att hämta ut ungkattens p-piller, ska även passa på att köpa blomjord, lite smultronplantor och nät.
Äsch, hade vi inte någon slags överenskommelse om att ingen var 30+ på forumet?Jag har väl mens i några dagar bara men med spotting innan. Dvs kroppen börjar förvarna för klimakteriet
Det är en sådan där person som lagrar sina A:n i burkar?Du vet väl vad det är?
Se upp så du inte blir attackerad av random växter! Du vet ju hur luriga de är
Jaaa, det blir spännande Man kanske skulle springa in och sen springa ut , hur det nu ska gå till med två småbarn
Jag tror inte det går
@Reykjavik: Angermannalaget är en av Norrlands nations herrföreningar och mitt ex var med där Helst ska man ha anknytning till Ångermanland för att få vara med men de var inte kinkiga av sig, huvudsaken var att man gillade att partaja
Dessa uppsalastudenter alltså
Finns en anledning till att jag är SU:are
Åh den där känslan känner jag igen. Taskigt när man skött sig och sovit som man ska så vaknar man och det känns som att man dragit en sjuttis och varit i slagsmålUndrar om jag har festat inatt