Jag jobbar och planerar mitt fotbollstittande inför EM 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör det säkert. Om jag hade haft någon.Blä! Hjälper Ipren?![]()
Nänänä "Skärhamm, skärhamm skyyt å skalla anbars vinner yddevalla" sakreva. Och självklart uttalat på klingande (?) Tjörnmål...Som A-laget (Angermannalaget) säger: Kämpa, dö! Mjälloms brö'! Bryta, bryta, bryta!
Jag var ihop med en A-lagare när jag pluggade i U-a![]()
Jag försöker ha lite koll på de internationella konventionerna i alla fall. Jag kan intw garantera att jag har det dock. De är ju så många.@bumpo
Ad Genevekonventionen i förra tråden.
Självklart hade du rätt!Ingående kunskaper om internationella konventioner är viktigt och du passerar.
Krya på dig och ha en bra dag!
Om 13 dagar är det 12 år sen jag tog studenten. Hur gick det till? Är ju inte mer än 25. Max...Idag är det tydligen 10 år sedan jag tog studenten, tiden går fort!![]()
Om 13 dagar är det 12 år sen jag tog studenten. Hur gick det till? Är ju inte mer än 25. Max...![]()
Idag är det tydligen 10 år sedan jag tog studenten, tiden går fort!![]()
Tur att man väntade med högskolan, det låter ju riktigt bra att man läser på högskolan nu...Vi ska inte gå in på när jag var färdig med universitetet...
MEEN jag blir ju leggad på Bolaget lite nu och då plus att särbon har fått flera kommentarer om vilken ung tjej han har. Han är två år äldre än mig![]()