Jag fick precis en komplimang för mina naglar från en offentlig försvarare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får väl utveckla ett script som loggar in mig automatiskt och spammar tråden med pasta?
funderar på att överraska min hyresvärd !
kan man köra grimmor i tvättmaskinen??
Jo, men jag går ju bara dit 1 gg/år och tar sällan astmamedicinMen är inte det standard på sån där grejer?
Jag kör mina i 60 grader,inga örngott,rasslar som fan i maskinenGår utmärkt att göra det. Ta ett 30 graders program som tex ylleprogram och lägg dollar gärna i ett örngott som är tillslutet med tex ett gummiband.
Hoppas du sopade till honom,eller knäade.Så då är allt gjort efter alla konstens regler.
Klassas troligtvis som sexuellt ofredande
Hoppas du sopade till honom,eller knäade.
Jag kör mina i 60 grader,inga örngott,rasslar som fan i maskinen
Du är alldeles för snäll!Sitter och har fruktansvärd ångest över jobb och ekonomi och varför jag var en idiot som lånade ut en stor summa pengar till en person som jag inte känner så där otroligt väl. Han lovade att betala tillbaka en del i mitten av juni. Får se om han gör det. Annars är det ren katastrof. Söker just nu ett jobb, snälla, snälla låt mig få det.
Sitter och har fruktansvärd ångest över jobb och ekonomi och varför jag var en idiot som lånade ut en stor summa pengar till en person som jag inte känner så där otroligt väl. Han lovade att betala tillbaka en del i mitten av juni. Får se om han gör det. Annars är det ren katastrof. Söker just nu ett jobb, snälla, snälla låt mig få det.
Ta en för mig med ❤Får man dricka en kall öl nu
Tack för svaret då vet jag vad jag ska göra nu då det hon vet inte om det än kan ju vara kul med en liten överraskningGår utmärkt att göra det. Ta ett 30 graders program som tex ylleprogram och lägg dollar gärna i ett örngott som är tillslutet med tex ett gummiband.