Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har legat lite på stranden och pratat med jobbet, håll tummarna att jag får vara ledig på torsdag.

Nu borde jag sova inför nattens jobb men jag är hungrig :o

Sitter och har fruktansvärd ångest över jobb och ekonomi och varför jag var en idiot som lånade ut en stor summa pengar till en person som jag inte känner så där otroligt väl. Han lovade att betala tillbaka en del i mitten av juni. Får se om han gör det. Annars är det ren katastrof. Söker just nu ett jobb, snälla, snälla låt mig få det.

Sitter och har fruktansvärd ångest över jobb och ekonomi och varför jag var en idiot som lånade ut en stor summa pengar till en person som jag inte känner så där otroligt väl. Han lovade att betala tillbaka en del i mitten av juni. Får se om han gör det. Annars är det ren katastrof. Söker just nu ett jobb, snälla, snälla låt mig få det.
Du är alldeles för snäll!

Jag vet! Jag är en sillmjölke utan dess like. Allvarligt. Varför är man uppfostrade till snäll flicka som inte kan sätta gränser och säger nej?

Snart får jag sluta och då ska jag hämta barnet, åka till stallet, hem och äta samt försöka sova tidigt. Ska på rättegång imorgon och eftersom det brukar vara sömnpiller så måste jag vara utvilad :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?
  • Ridskoleryttare
  • Bildtråd

Omröstningar

Tillbaka