Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då var sista saltlasset utkört för i år .Skönt att slippa kladda med det mer i år !Har harvat i tre timmar så det blir intressant hur man känner sig i skrutten i morgon nu när kollegan har sjukskrivit sig !
Och det betyder att det inte finns på världskartan att jag skulle kunna vara hemma för jag har ont i morgon för då blir det katastrof på jobbet då vi är två på den avdelningen jag jobbar och har saker som måste utföras i morgon annars blir helikoptern som vi bokat utan jobb på tisdags morgon och det var enda tiden som han kunde flyga sedan skulle den stationeras till något annat ställle .Vet inte varförNi vet ju iallafall om kollegan kommer eller inte. Vi vet ingenting just nu....
Imorgon hade vi behövt vara 7 man på jobbet för att hinna allt men jag och kollegan är effektiva och avverkar nog 4 personers jobb
Jävel vad jag ska sova denna helg![]()
Tycker det låter som tillräckligt mycket gjort jagligger i min goa säng och kopplar av efter jobbet och detta : tvättat grimmor, putsat upp två lädergrimmor, packat inför morgondagen, ätit middag , duschat, tvättat bilen, vattnat mina plantor ute, ätit glass och årets första egna lilla jordgubbe !
mer har jag inte gjort ikväll![]()