Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 547
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har som blåsor på sidan av tandköttet där tanden drogs.
Är det vanligt?
Känns som en vass kant typ.
Får väl ringa tandis och fråga.
Ska ju dra den andra skittanden snart med så.

Städat lägenhet och trappuppgång.
Duschat och nu försöker jag få ner temperaturen inne lite.
Imorgon hämta dotra och sen blir det mys.

Då var sista saltlasset utkört för i år .Skönt att slippa kladda med det mer i år !Har harvat i tre timmar så det blir intressant hur man känner sig i skrutten i morgon nu när kollegan har sjukskrivit sig !

@ainasoja pannkaka är ju gott men lite jobbigt att grädda eller göra i ugnen om du inte gillar värmen, kanske ska satsa på något annat billigt men gott istället? :up:

@RedHyuuga galenpanna!! ;) det kan inte vara varmt att bada nu, själv föredrar jag nog badkaret en stund till.

Då var sista saltlasset utkört för i år .Skönt att slippa kladda med det mer i år !Har harvat i tre timmar så det blir intressant hur man känner sig i skrutten i morgon nu när kollegan har sjukskrivit sig !

Ni vet ju iallafall om kollegan kommer eller inte. Vi vet ingenting just nu....

Imorgon hade vi behövt vara 7 man på jobbet för att hinna allt men jag och kollegan är effektiva och avverkar nog 4 personers jobb :banghead:

Jävel vad jag ska sova denna helg :love:

ligger i min goa säng och kopplar av efter jobbet och detta : tvättat grimmor, putsat upp två lädergrimmor, packat inför morgondagen, ätit middag , duschat, tvättat bilen, vattnat mina plantor ute, ätit glass och årets första egna lilla jordgubbe !
mer har jag inte gjort ikväll :)

Ska försöka sova men det är nästan 25 grader i sovrummet. Då har vi ändå haft öppet så mycket det går.

@Malin_L 25 grader då är det ju svalt så man skakar, här är det ca 27 grader inne och jag sover med dubbla täcken, för inte länge sedan hade jag 3 täcken så jag tror det blir en sommar i år med så småningom.

Ni vet ju iallafall om kollegan kommer eller inte. Vi vet ingenting just nu....

Imorgon hade vi behövt vara 7 man på jobbet för att hinna allt men jag och kollegan är effektiva och avverkar nog 4 personers jobb :banghead:

Jävel vad jag ska sova denna helg :love:
Och det betyder att det inte finns på världskartan att jag skulle kunna vara hemma för jag har ont i morgon för då blir det katastrof på jobbet då vi är två på den avdelningen jag jobbar och har saker som måste utföras i morgon annars blir helikoptern som vi bokat utan jobb på tisdags morgon och det var enda tiden som han kunde flyga sedan skulle den stationeras till något annat ställle .Vet inte varför

ligger i min goa säng och kopplar av efter jobbet och detta : tvättat grimmor, putsat upp två lädergrimmor, packat inför morgondagen, ätit middag , duschat, tvättat bilen, vattnat mina plantor ute, ätit glass och årets första egna lilla jordgubbe !
mer har jag inte gjort ikväll :)
Tycker det låter som tillräckligt mycket gjort jag :)

Nerkrupen i sängen bredvid sambon. Vi är hos mamma så delar en 105 säng. Har en känsla av att jag kommer avvika och lägga mig i min brors säng (nej, han är inte hos mamma just nu ;)) i natt, annars kommer jag inte kunna sova pga värmen.

Nu skiter jag i det här och går ut och hänger mig i äppelträdet. Gonatt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka